Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد بذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص کسب مدال طلا در بازی‌های کشورهای اسلامی، عنوان کرد: سطح مسابقات خوب بود و در این دوره تیم‌های خوب شرکت کردند که می توان به ترکیه، آذربایجان، قزاقستان و ازبکستان اشاره کرد. آنها تقریبا با تیم‌های اصلی رقابت کردند و برخی از عنوان‌داران جهان و المپیک هم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه مسابقات سطح کیفی خوبی داشت و من هم به لطف خدا نتیجه دلخواهم را کسب کردم. 

آزادکار ۹۲ کیلوگرم کشورمان درباره حریفانش و اینکه همه مسابقات را با اختلاف زیاد برده است، گفت: در وزن من حریفان خوبی بودند که اصلی‌ترین آن از آذربایجان بود که مدال برنز جهان در سال ۲۰۲۱ را دارد. با حریف ترک هم قبلا در جام یاشاردوغو کشتی گرفته بودم. هر دو کشتی‌گیر از رقیبان اصلی من بودند که توانستم آنها را شکست دهم. البته قبل از مسابقات از حریفان شناختی نداشتیم چون نفراتی که قرار بود شرکت کنند، اسامی‌شان اعلام نشده بود. ما فقط شناخت نسبی از تیم‌های ترکیه و آذربایجان داشتیم. 

دارنده مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی در خصوص چرخه انتخابی و اینکه این چرخه منتهی به حضورش در بازی‌های قونیه شد، خاطرنشان کرد: چرخه بسیار خوب بود و همه مدعیان توانستند در چرخه شرکت کرده و شانس خود را امتحان کنند. چرخه از قهرمانی کشور شروع شد، بعد انتخابی جام تختی، جام تختی، انتخابی تیم ملی طی شد تا اینکه ۲ تیم برای مسابقات جهانی صربستان و بازی‌های کشورهای اسلامی معرفی شدند. خدا را شکر می‌کنم قسمت شد تا در مسابقات قونیه شرکت کنم و خوشحالم مدال طلا را کسب کردم. برای کشتی‌گیر انتخاب شده در مسابقات صربستان هم آرزوی موفقیت دارم. 

دارنده مدال نقره آسیا درباره پاداش درنظر گرفته شده کمیته ملی المپیک در بازی‌های کشورهای اسلامی، یادآور شد: پاداش‌ها خوب بود و همان قدر که گفته شد پای سکو پرداخت کردند. 

بذری در ادامه مصاحبه خود در خصوص میزبانی ترکیه، اظهارداشت: میزبانی متوسط بود اما دهکده شرایط خوبی داشت. از نظر غذایی کمبودهایی بود اما در کل می‌توان میزبانی را خوب توصیف کرد. 

وی درباره اینکه برنامه‌اش برای آینده چطور خواهد بود و آیا تغییر وزن خواهد داد، تصریح کرد: تغییر وزن نمی‌دهم. هدف اصلی من مسابقات جهانی و متاسفانه امسال توانست در به این هدف دست پیدا کنم تمام تلاشم را می کنم در مسابقات جهانی سال آینده نماینده کشورم باشم و بتوانم به دوبنده تیم ملی برسم. در این صورت تلاش می‌کنم در مسابقات جهانی با همه توان خودم بجنگم تا انشالله همین مدال طلا را در مسابقات جهانی و المپیک تکرار و دل مردم عزیز کشورم را شاد کنم. از همه مربیانم و خانواده‌ام که زحمت کشیدند و انگیزه دادند تا طلا بگیرم تشکر می‌کنم. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد بذری کشتی آزاد مدال طلای بازی های کشورهای اسلامی مسابقات جهانی کشتی بازی های کشورهای اسلامی مسابقات جهانی مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد. تیم ملی ایران همچنین جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را که در کشور ازبکستان برگزار خواهد شد، کسب کرد.

حسین طیبی لژیونر ایرانی تیم فوتسال پالما اسپانیا که این مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داد پس از این قهرمانی گفت: در دیداری در لیگ اسپانیا دچار مصدومیت شدم و نتوانستم در این بازی‌ها شرکت کنم.

ما قبلاً تجربه شکست دادن تیم‌های بزرگ را داشتیم و امیدوارم با حمایت مسؤولین بتوانیم اتفاقات خوبی در جام جهانی رقم بزنیم.

کد خبر 6091245

دیگر خبرها

  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی