Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@09:18:42 GMT

واکنش چمران به قطع درختان در دانشگاه الزهرا(س)

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۳۷۰۵

واکنش چمران به قطع درختان در دانشگاه الزهرا(س)

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌ مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در صحن امروز شورای شهر اظهارداشت: بخشی از وظایف شورا از سوی مجلس شورای اسلامی به وزارت کشور سپرده شد و شوراها می‌توانستند عوارض را مصوب کنند و اگر صحیح بود اجرایی شود.

وی اضافه کرد: یکی از کمیسیون های مجلس نیز پیشنهاد کرده که اختیار حسابرسی شهرداری‌ها را از شوراها بگیرند و که این موضوع برای شورا خطرناک است که مسوولیت‌های آن به دیگر بخش ها واگذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چمران با تأکید بر اینکه به قطع درختان در دانشگاه الزهرا(س) منتقد هستیم، گفت: ما به این موضوع معترضیم و آن را دنبال کرده و مسئله را رها نخواهیم کرد. ریاست دانشگاه باید در این خصوص توضیح دهد. حفظ درختان برای بهبود هوای شهر باید مورد توجه قرار بگیرد. تلاش ما باید به این گونه باشد که تعداد درختان در شهر افزایش پیدا کند.

وی افزود: هیچ زیبایی برای ساختمان ها به اندازه غرس درختان وجود ندارد. درختان قطور و توانمند ارزشمند هستند بنابراین ما این دستگاه ها که نسبت به قطع درختان اقدام می کنند بدهکار خواهیم کرد و شهرداری نسبت به حل و فصل فی ما بین در این خصوص اقدام خواهد کرد چرا که کسی حق ندارد به حقوق مردم در شهر تجاوز کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قطع درختان دانشگاه رئیس شورای شهر مهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۳۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره شنیده نشده از حاج قاسم

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار چهارباغی در مراسم سالگرد شهادت سرلشگر شفیع زاده، فرمانده توپخانه سپاه) در تبریز گفت: حاج قاسم اولین نفری بود که وارد نبل و الزهرا شد. بعد از نامه مشهور شیعیان، حاج قاسم وقتی خودش شخصا وارد شهر شد، مردم با نقل و برنج و هرچه داشتند به استقبال نیروهای مقاومت آمدند. مردم نبل و الزهرا باور نمی کردند مقاومت به شهر رسیده است، در جلوی مقاومت هم سردار سلیمانی قرار داشت. چنان شور و شعفی ایجاد شده بود که من فقط در آزادی خرمشهر دیده بودم.

وی افزود: ساعتی قبل از آغاز عملیات توپخانه، به حاج قاسم پیشنهاد دادم که چند روزی است نخوابیدید استراحت کنید و موقع آغاز عملیات بیدارتان می‌کنم. خواستیم رمز را بخوانیم که حاج قاسم چنان عمیق خوابیده بود با خودم گفتم «بگذاریم کمی استراحت کند» ؛ با غرش توپخانه شهید سلیمانی بیدار شد. به اتاق عملیات آمد و گفت : چرا بیدارم نکردید؟!دلیل را جویا شدم و گفت: صدای من موجب می‌شود دشمن بفهمد قاسم اینجاست و دلش مطمئنا خالی خواهد شد، نیروهای خودی هم مطلع می‌شوند کنارشان هستم.

سردار چهارباغی در ادامه به اهمیت نیروی انسانی در نزد شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: بارها دیدم حاج قاسم شخصا برای شناسایی عملیات به عمق دشمن می‌رفت؛ به او گفتم : اسارت شما هزینه زاست. بدست دشمن بیفتید چی؟ گفت: محمود، این بچه های افغانستانی، پاکستانی، سوری، عراقی، لبنانی، ایرانی و همه در مقاومت عین فرزندان خودم هستند. تا مطمئن نشوم نمی گذارم جایی بروند.

کد خبر 847148 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه قاسم سلیمانی

دیگر خبرها

  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • ممانعت شورای شهر از قطع درختان
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • واکنش شهرداری نسبت به قطع درختان کنار باغ موزه قصر | آفت چوب خوار درختان را پوک کرده بود
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • فیلم| واکنش متفاوت مردم نسبت به تست شکلات اسرائیلی!
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم