Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین عباس نژاد روز یک‌شنبه میزان واردات کالاهای اساسی از ابتدای سال جاری تاکنون در بندر شهید رجایی را در مجموع یک میلیون و ۴۷۷ هزار و ۱۷ تن اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۱.۱ درصد افزایش به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به افزایش ۲۴۵ درصدی واردات گندم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، گفت: در این بازه زمانی بیش‌ترین کالای اساسی وارداتی مربوط به ۹۵۳ هزارو ۸۰۶ تن گندم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی اضافه کرد: طی این مدت اما تناژ نهاده‌های دامی نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۲ درصد کمتر شده است.

به گفته عباس نژاد؛ در حال حاضر سه فروند کشتی حامل گندم، ذرت و روغن خوراکی در لنگرگاه مستقر هستند که پس تکمیل رویه‌های بندری و گمرکی در بندر شهید رجایی پهلودهی می‌شوند.

گفتنی است؛ بندر شهید رجایی یکی از مهم‌ترین مبادی ورودی کالای اساسی کشور محسوب می‌شود که دارای ۱۸ باب انبار مسقف به مساحت ۱۳۰هزار متر مربع با ظرفیت بالغ بر ۳۵۰ هزار تن، تعداد ۶ پست اسکله ویژه کالای اساسی، ظرفیت ۱۰۰ هزار تن انواع کالاهای اساسی فله خشک، ۹۰ هزار متر مربع محوطه بارانداز و همچنین تعداد سه پایانه نگهداری فرآورده‌های روغن خوراکی به ظرفیت ۳۷۰ هزار تن می‌باشد.

برچسب‌ها بندر شهید رجایی کالای اساسی هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندر شهید رجایی کالای اساسی هرمزگان بندر شهید رجایی کالای اساسی هرمزگان بندرعباس بندر شهید رجایی کالای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

دیگر خبرها

  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک