Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات ووشو هرمزگان به عنوان چهارمین هیات برتر کشور، این روز‌ها حال و روز خوبى ندارد و اداره‌کل ورزش و جوانان استان نیز تحت تاثیر برخی فشارهاى بیرونى در برگزاری مجمع انتخابات این هیات مستأصل مانده است.

هیأت ووشو استان هرمزگان در ارزیابى سال ١٤٠٠ پس از اصفهان، تهران و مازندران حائز رتبه چهارم در میان ٣١ استان کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موففیت حاصل تلاش‌هاى شبانه‌روزى یک تیم پرکار با مدیریتى همدل بوده است که نتیجه آن نیز در پیکارهاى قهرمانى کشور و انتخابى تیم ملى جوانان جهت اعزام به مسابقات جهانى اندونزى با دعوت ٨ ووشوکار هرمزگانى به اردوى تیم ملى نمایان شد.

چندى پیش علیرضا بهرمن رئیس هیات ووشو هرمزگان نیز از سوى فدراسیون ووشو جمهورى اسلامى ایران به عنوان دبیرکل این فدراسیون منصوب شد و بلافاصله مدیرکل ورزش و جوانان استان، مجتبى عامرى معاون امور جوانان اداره کل را جهت سرپرستى این هیات به فدراسیون پیشنهاد داد و حکم وى نیز صادر شد.

با حضور عامرى در هیات ووشو استان، یک سرى حواشى دامن‌گیر این هیات شد و برخی افراد با انگیزه‌های سیاسی بسوى این هیات موفق هجوم آوردند و آن را به حاشیه سوق دادند.

عامرى نیز که در مدیریت این هیات موفق نبود، در اقدامى غیرحرفه‌اى، سرپرست دبیری هیات را برکنار و فرد دیگرى را جایگزین او کرد در حالیکه قرار فدراسیون و مجتبى عامرى، مدیریت در امر برگزارى مجمع انتخابات بود نه تغییر در بدنه هیات؛ چراکه فدراسیون معتقد است ووشو هرمزگان با مدیریت این افراد به اوج رسیده و بهانه‌اى براى تغییر وجود ندارد.

عدم توانایى عامرى در سرپرستی این هیات باعث شد تا فدراسیون ووشو، برکنارى وى را در دستور کار قرار دهد و این تصمیم فدراسیون در تاریخ ٢٥ تیرماه عملیاتى و سرپرست هیات ووشو هرمزگان عزل شد.

اکنون حدود یک ماه است که هیات ووشو استان حتى سرپرست هم ندارد و تمامى امورات ادارى این هیات نیز مسکوت مانده و اداره‌کل هم در معرفى فرد جدید جهت سرپرستى این ورزش پرطرفدار هرمزگان، امروز و فردا مى‌کند.

تمامى این اتفاقات در حالى است که فدراسیون ووشو و وزارت ورزش و جوانان پیش از برکنارى عامرى از سرپرستى هیات، بطور جداگانه اقدام به ارسال نامه‌اى به اداره‌کل ورزش و جوانان هرمزگان مبنى بر برگزارى مجمع انتخابات کرده‌اند که حتى جواب این نامه‌ها هم از سوى اداره‌کل به وزارتخانه و فدراسیون داده نشد.

اکنون به نظر می‌رسد تصمیم فدراسیون ووشو، حضور در جلسه سه‌جانبه حکمیت ورزش به ریاست محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانى و حرفه‌اى وزارت ورزش و جوانان است تا عدم برگزارى مجمع در این نشست بررسى شود.

منبع:خبرگزاری فارس

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون ووشو ووشو هرمزگان هیات ووشو هرمزگان فدراسیون ووشو ورزش و جوانان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۳۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد

ایسنا/تهران نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس حکمی از سوی علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، جناب آقای نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

همچنین طی جلسه ای با حضور آقایان حسین پور و طوسی معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سهیل غلامی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد از زحمات ۴ ساله رسول ضابطیان رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد