Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان سنجش برای داوطلبان جامانده از ثبت‌نام آزمون عملی رشته‌ علوم‌ورزشی دانشگاه‌ها و آموزش تربیت‌بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، پیرو اطلاعیه سوم مرداد ماه جاری در خصوص اعلام زمان و محل برگزاری آزمون مجدد عملی به منظور همکاری با داوطلبان جامانده از ثبت‌نام آزمون عملی رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها و آموزش تربیت‌بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در کنکور  ۱۴۰۱، مکان و زمان برگزاری این آزمون عملی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان تحصیل در رشته تحصیلی علوم ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ می­‌بایست با رعایت شرایط و ضوابط اعلام شده در اطلاعیه‌های قبلی که در روزهای بیست و دوم تیرماه و سوم مرداد ماه سال جاری  منتشر شد و با توجه به محل اقامت خود به محل برگزاری آزمون عملی مراجعه کنند.

زمان مراجعه متقاضیان براساس حرف اول نام‌خانوادگی مشخص شده است؛ بنابراین ضرورت دارد که در تاریخ و ساعت تعیین شده برای آزمون عملی به محل‌های برگزاری آزمون مراجعه کنند. عدم مراجعه برای آزمون عملی به منزله انصراف از پذیرش در این رشته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضیان برای آگاهی از شرایط شرکت در آزمون عملی تربیت‌بدنی به درگاه پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی مراجعه‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان آزمون عملی تربیت بدنی سازمان سنجش علوم ورزشی دانشگاه دانشگاه فرهنگیان تربیت بدنی آزمون عملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سراسر کشور در پنج حیطه مدیریت نظام سلامت، هنر و سلامت، علوم پایه، استدلال بالینی و آموزش پزشکی توسط مهدی دهقانی زاهدانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کارکنان پژوهشی و پزشکی دانشگاه ْآزاد اسلامی یزد در دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب یزد برگزار شد.

این المپیاد همراه با آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری آزمون، نظیر اطلاع‌رسانی به دانشجویان، اعلام محل برگزاری آزمون، حفظ رعایت حراست از سؤالات و تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای برگزار شد. رؤسای استان‌ها پس از آماده‌سازی فایل تجمیع موظفند تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون یعنی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت‌ماه نتایج را برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کنند و ۱۸ اردیبهشت‌ماه اسامی دانشجویان راه‌یافته به مرحله بعد در سامانه وزارت بهداشت ثبت می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • جذب استعداد درخشان در دانشگاه فرهنگیان
  • جشنواره تدریس برتر ساختگاه معلمان قوی برای ایران قوی است
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد