Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود نقوی روز یک‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد مسافر در قالب هشت هزار و ۱۱۲ خانوار و بیش از ۱۵۰ هزار نفر روز مهمان، در ستادهای اسکان فرهنگیان استان در تعطیلات تابستان پذیرش و در مراکز اقامتی اسکان داده شدند.

وی اظهار داشت: ۱۴۰ مدرسه در قالب یک هزار و ۸۶ اتاق به عنوان مراکز اسکان موقت استان همدان تجهیز و به مسافران تابستانی برا یاقامت و اسکان خدمات دهی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقوی تصریح کرد: کلاس‌های نوع "ج" از چرخه خدمت رسانی ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان حذف و برای اسکان فرهنگیان در فصل تابستان ۱۵۳ کلاس ویژه، ۹۰۰ کلاس درجه "الف" و ۳۳ کلاس درجه "ب" تجهیز شده است.

وی با بیان این که رویکرد ستاد اسکان فرهنگیان، حرکت به سمت اسکان در کلاس های ویژه و نوع (الف) است، خاطرنشان کرد: همه تلاش عوامل اجرایی ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان معطوف به این شده است که خدمات مناسبی به میهمانان تابستانی در استان ارائه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به استقبال گسترده مهمانان از خدمات ستاد تابستانی سفر آموزش و پرورش این استان، گفت: ستاد اسکان فرهنگیان همدان ظرفیت اسکان بیش از هشت هزار مسافر در طول شبانه روز را دارد.

وی با اشاره به اینکه از همه ظرفیت‌های موجود در استان برای اسکان مناسب و رفاه مهمانان فرهنگی در فصل تابستان بکار گرفته می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم فضایی فراهم شود تا فرهنگیانی که به همدان سفر می کنند با اطمینان خاطر از مراکز دیدنی استان بازدید کنند.

استان همدان به واسطه داشتن آب و هوایی مطلوب و با داشتن بیش از یک هزار و ۸۰۰ جاذبه طبیعی، تاریخی، تفریحی و گردشگری در دسته پنج استان گردشگر پذیر کشور قرار دارد.

برچسب‌ها شهر همدان اداره کل آموزش و پرورش همدان اسکان تابستانی فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر همدان اداره کل آموزش و پرورش همدان اسکان تابستانی شهر همدان اداره کل آموزش و پرورش همدان اسکان تابستانی فرهنگیان اسکان فرهنگیان استان ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد

کاپیتان و سرپرست اسبق استقلال تهران را به مقصد ینگه دنیا ترک کرد.

به گزارش خبرورزشی، جواد زرینچه کاپیتان اسبق استقلال و تیم ملی که در دوره استراماچونی وظیفه سرپرستی این تیم را برعهده داشت اما پس از جدایی مربی ایتالیایی دیگر حاضر نشد روی نیمکت آبی‌ها بنشیند، چند روزی است که راهی آمریکا شده است.

زرینچه تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد تا با فرزندانش ملاقات کند. از قرار معلوم زرینچه اوایل تابستان به ایران باز خواهد گشت. جواد زرینچه در دوره سرمربیگری فرهاد مجیدی قبل از آغاز لیگ بیست و یکم دوباره دعوت به کار شد تا وظیفه سرپرستی را بر عهده بگیرد اما ظرف ۲۴ ساعت ترجیح داد از سمت خودش کناره‌گیری کند و سرپرست استقلال نشود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قلعه نویی آمد، زرینچه رفت! واكنش زرينچه به انتقاد فرهاد مجیدی

دیگر خبرها

  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • ساعت طلای مسافر تایتانیک ۹۱ میلیارد تومان در حراجی فروخته شد
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است