Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@14:20:33 GMT

مسی و نیمار قربانیان پی اس جی!

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۳۹۵۶

مسی و نیمار قربانیان پی اس جی!

نبود نام لیونل مسی در لیست ۳۰ نفره نامزدهای توپ طلا حاشیه های فراوانی در دنیای ورزش به دنبال داشته است.

به گزارش مشرق، از سال ۲۰۰۵ در لیست نامزدهای توپ طلا یک نام مشترک وجود داشت و آن کسی نبود جز لیونل مسی؛ ستاره ای که در سال های اخیر توانسته بود پای ثابت لیست نامزدهای توپ طلا باشد و ۷ بار هم معتبرترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال را از آن خود کند اما در لیست ۳۰ نفره ای که به تازگی به عنوان نامزدهای توپ طلای ۲۰۲۲ منتشر شده دیگر خبری از نام فوق ستاره آرژانتینی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مدیران برگزاری مراسم توپ طلا در خصوص قرار نگرفتن نام مسی و نیمار در لیست ۳۰ نفره نامزدهای توپ طلا اینطور توضیح داده است: « برای انتخاب ۳۰ کاندید نهایی، امسال معیارها و شاخص ها تا حدود زیادی دست خوش تغییر شده بودند. در ادوار گذشته عملکرد کلی بازیکنان در دوران حرفه ای فوتبالشان یکی از فاکتورها بود که امسال حذف شد. برای امسال فقط عملکرد بازیکنان در تقویم سالیانه فوتبالی مورد ارزیابی قرار گرفته است. علاوه بر این نقش موفقیت های تیمی هم نسبت سال های قبل پررنگ تر شده است که یکی از دلایل عدم حضور مسی و نیمار همین فاکتور بوده است. پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا حذف زودهنگامی را تجربه کرد و همین اتفاق در جام حذفی فرانسه هم برای این تیم افتاد و این مساله شانس ۲ ستاره این تیم برای قرار گرفتن در لیست ۳۰ نفره را کاهش داد. علاوه بر این ضریب عملکرد بازیکنان در لیگ پایین تر از لیگ هایی مثل لیگ برتر انگلیس،لالیگا و یا بوندس لیگاست.»

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین جنگ غزه قیمت پاریسن ژرمن لیونل مسی نیمار توپ طلا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت نامزدهای توپ طلا لیست ۳۰ نفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۳۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد