Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@16:04:34 GMT

گزارش روز؛ یونایتد مرحوم شده!

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۳۹۸۰

گزارش روز؛ یونایتد مرحوم شده!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف برنتفورد رفت و با نتیجه 0-4 شکست خورد تا بحران در این تیم همچنان ادامه داشته باشد. 
نمایش ضعیف داوید دخیا و سایر بازیکنان خط دفاعی یونایتد در این بازی انتقادهای بسیاری را به همراه داشت، خصوصا که آنها هفته گذشته در اولین دیدارشان در لیگ برتر نیز برابر برایتون شکست خورده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
عملکرد فاجعه‌بار این تیم در بازی روز گذشته باعث شد که بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی، هواداران این تیم و حتی کارشناسان نیز شرایط تیم اریک تن‌هاخ را به سخره بگیرند. 
سایت گل با انتشار تصویری از برونو فرناندز که بسیار ناراحت به نظر می‌رسید نوشت:« به هیچ کلامی نیاز نیست.»

استن کالی‌مور، بازیکن سابق لیورپول، در توییترش اظهار داشت:« منچستریونایتد، خدا رحمتت کند. آنها توسط مالکیت این باشگاه که تجارت را به فوتبال ترجیح داد، سلطه 20 ساله را از بین برد و به هشدارهای شرکت گرین اند گلد در این باره توجه نکرد کشته شدند. تماشای این اتفاق ناراحت‌کننده است.»

کاربر دیگری نوشت:« منچستریونایتد در این مقطع در منطقه سقوط قرار دارد، واقعا خنده‌دار است.»
مت پینر، نویسنده انگلیسی، در این باره اظهار داشت:« حالا کاملا درک می‌کنم که چرا کریستیانو رونالدو می‌خواست از منچستریونایتد جدا شود.»

تام ویکتور، خبرنگار روزنامه انگلیسی میرر، مدعی شد:« آیا منچستریونایتد قصد دارد از خواب بیدار شود؟»

نیل جونز، خبرنگار گل، نوشت:« عجب نیمه اول خوبی از برنتفورد دیدیم. منچستریونایتد به تیمی بسیار آشفته تبدیل شده است.»
به این ترتیب یونایتد با این شکست هیچ امتیازی از دو بازی اولش در لیگ برتر کسب نکرده است. شکست هفته گذشته آنها برابر برایتون شرم‌آور بود اما این بازی یک فاجعه تمام عیار بود و باعث شد که این تیم در قعر جدول رده‌بندی قرار بگیرد. 
این اولین بار پس از 30 سال است که چنین اتفاقی رخ می‌دهد. آخرین باری که یونایتد حضور در قعر جدول لیگ برتر را تجربه کرده بود مربوط به اولین دوره برگزاری این رقابت‌هاست که شیاطین سرخ در 21 آگوست 1992 در این جایگاه قرار گرفتند. 
شرایط ممکن است برای این تیم در هفته آینده دشوارتر شود، چرا که تیم تن‌هاخ در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر باید در تاریخ 20 آگوست در خانه به مصاف لیورپول برود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی

شیاطین سرخ فرصت خوبی برای کسب پیروزی در لیگ برتر دارند.

طرفداری | دو تیم منچستریونایتد و شفیلدیونایتد در دیدار معوقه‌ای از هفته بیست و نهم به مصاف هم می‌روند.

اطلاعات بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد بستر مسابقه: معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، فصل 24-2023  تاریخ: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 (24 آوریل 2024) ساعت: 22:30 به وقت تهران مکان: ورزشگاه اولدترافورد داور: مایکل سالیسبوری ترکیب ابتدایی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد منچستریونایتد (1-3-2-4): اونانا | ون بیساکا، کاسمیرو، مگوایر، دالو | اریکسن، مینو | گارناچو، فرناندز، آنتونی | هویلوند  شفیلدیونایتد : اعلام می شود

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی