Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، جواد روحانی افزود: امسال در آغاز اجرای طرح در تیرماه، ۷۵ پایگاه سنجش در سطح استان برپا شد که با گذشت زمان و افزایش مراجعات این شمار به ۱۰۵ پایگاه افزایش یافته است. وی با بیان اینکه والدین با مراجعه به مدارس ابتدایی و نام‌نویسی اولیه می‌توانند نوبت‌ حضور در پایگاههای سنجش سلامت را دریافت کنند، ادامه داد: علاوه بر پایگاههای اولیه سنجش سلامت استان، تعداد پنج پایگاه تخصصی نیز سنجش تخصصی سلامت نوآموزان استان را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی اظهار کرد: از جمله تغییرات مهم اجرای طرح در سال جاری افزوده شدن کودکان ۴ تا ۶ سال به جامعه هدف طرح است. وی گفت: تاکنون ۱۰۵ هزار نوآموز برای شرکت در این طرح ثبت نام کرده اند که ۶۳ هزار نفر آنان ارزیابی کامل شده و با تایید برخورداری از شرایط لازم، برای شرکت در کلاسهای عادی، شناسنامه سلامت دریافت کرده اند. وی پیش بینی کرد که امسال ۱۵۰ هزار نوآموز در استان زیر پوشش طرح سنجش سلامت قرار بگیرند و روند صدور شناسنامه سلامت برای آنان طی شود. مدیر آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: سال گذشته ۹۹ درصد از نوآموزان بدو ورود به دبستان در این استان زیر پوشش طرح سنجش سلامت قرار گرفته بودند. روحانی گفت: یکی از اهداف مهم اجرای طرح سنجش سلامت، ارزیابی نوآموزان از لحاظ جسمی، ذهنی و آمادگی تحصیلی، رفتاری و روانی و همچنین در صورت شناسایی مشکلات، معرفی آنان برای پیگیری تخصصی درمان است که با کاهش سن افراد زیر پوشش، این مهم بیش از پیش محقق خواهد شد. انتهای پیام منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دانش آموزان شناسنامه سلامت خراسان رضوی سنجش سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این نشست به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی، فردا چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ از ساعت 10 تا 11:30 صبح در محل مرکز پاسخگویی به سوالات دینی واقع در مدرسه پریزاد برگزار خواهد شد.

در این نشست تخصصی، دکتر یاسر جبرائیلی، استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل اقتصادی، به تبیین و بررسی موضوع اقتصاد اسلامی و مبارزه آن با نئولیبرالیسم خواهد پرداخت.

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی