Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@14:42:49 GMT

پروازهای فرودگاه مشهد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۴۳۱۶

پروازهای فرودگاه مشهد افزایش یافت

حسن جعفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در تیرماه امسال پنج هزار و ۵۷۱ پرواز با ۷۵۲ هزار و ۹۵ مسافر در فرودگاه مشهد انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: این میزان از ابتدای مردادماه تا کنون ۲۰ درصد افزایش داشته و این فرودگاه را با ترافیک پروازی روبه رو کرده است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد اضافه کرد: این افزایش پروازها در حالی است که رییس جامعه هتل‌داران خراسان رضوی در مصاحبه‌ای مدعی شده بود در دو هفته اخیر شاهد کاهش ۳۰  تا ۴۰ درصدی اقامت مسافران در بخش هتل های مشهد بوده ایم که بیش از نیمی این کاهش را مربوط به تأثیر حوادث اخیر فرودگاهی مشهد خوانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری تاکید کرد: کاهش تعداد مسافران فرودگاه مشهد در ماه جاری صحت ندارد و طبق آمارها حتی با افزایش جابه جایی مسافر نیز مواجه هستیم.

به گزارش ایرنا، دهم مردادماه ٢ لاستیک عقب هواپیمای شرکت سپهران، هنگام ورد به پارکینگ فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد، به دلیل نقص فنی در چرخ ترکیده بود اما در این حادثه به هیچ مسافری آسیب نرسید.

۱۵ مرداد نیز هواپیمای شرکت سپهران از مقصد آبادان به مشهد، هنگام فرود و نشستن در باند فرودگاه مشهد دچار نقص فنی و ترکیدگی لاستیک شد.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتار، پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است.

این فرودگاه پیش از شیوع کرونا بطور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرتها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی روزانه در آن انجام می‌شد.

برچسب‌ها افزایش پرواز مشهد فرودگاه بین‌ المللی هاشمی نژاد پرواز مسافرت آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افزایش پرواز مشهد فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد افزایش پرواز مشهد فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد پرواز مسافرت آبادان فرودگاه مشهد هاشمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۴۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد