Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:53:59 GMT

انتظار سرمربی تیم ملی کاراته از شاگرادانش در قونیه

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۴۳۵۶

انتظار سرمربی تیم ملی کاراته از شاگرادانش در قونیه

سید شهرام هروی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین شرایط تیم ملی کاراته در آستانه حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار داشت: تمرینات خوبی و هدفمندی را مطابق با برنامه‌های که از قبل طراحی شده بود، پشت سر گذاشتیم. اعضای تیم ملی در شرایط بسیار خوبی برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی راهی قونیه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این برنامه تا روز قبل از شروع پیکارها پیگیری می‌شود و در این چند روزه باقی مانده در محل برگزاری مسابقات هم چند جلسه تمرین خواهیم داشت تا بتوانیم این شرایط را حفظ کنیم و اعضای تیم بتوانند در روز مسابقات به لحاظ روحی، روانی و توان فنی در بالاتری سطح خود ظاهر بشوند و بهترین عملکرد خود به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم ملی کاراته افزود: نکته مهم و بارز این تیم جوانی و انگیزه آنهاست. تک تک نفرات این تیم با انگیزه‌های فراوان در تلاش هستند تا توان فنی بالای خود را به نمایش بگذارند. از اعضای تیم می‌خواهم بهترین خود باشند و عملکرد خوبی از خود را نشان دهند. در این صورت است که نتیجه خوبی به دست خواهیم آورد.

هروی با اشاره به سطح فنی بالای این مسابقات گفت: به دلیل حضور کشورهایی که در کاراته دنیا حرفی برای گفتن دارند، مانند ترکیه قهرمان اروپا، آذربایجان، قزاقستان، ازبکستان و کشورهای آفریقایی، انتظار مسابقات سطح بالایی در بازی‌های کشورهای اسلامی داریم و حتی می‌توان گفت رقابت‌هایی در اندازه‌های جهانی را پیش رو خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: خوشحالم که این تیم به چنین مسابقات مهمی اعزام شده و محک می‌خورد. برنامه‌های زیادی پیش رو داریم و جوانان با آتیه‌ای که اکنون به ترکیب تیم ملی رسیده‌اند، می‌توانند با استفاده از این فرصت خود توانایی خود را برای مسابقات آتی اثبات کنند.

کد خبر 5561600

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته تیم ملی کاراته تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم فوتبال سپاهان اصفهان بازیهای کشورهای اسلامی کمیته ملی المپیک ثبت نام کاندیداها جام جهانی 2022 قطر انتخابات فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان می باشد، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که طی سالیان گذشته مدالهای متعددی از بازیهای المپیک، رقابت های قهرمانی جهان، بازیهای آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا بدست آورده است.

کد خبر 6092453

دیگر خبرها

  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور