Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@00:02:13 GMT

انتصاب سرپرست هیات والیبال و اخبار کوتاه لرستان

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۴۴۳۴

انتصاب سرپرست هیات والیبال و اخبار کوتاه لرستان

انتصاب سرپرست هیات والیبال لرستان 

به گزارش ایرنا طی حکمی از سوی سید "محمدرضا داور زنی" رییس فدراسیون والیبال، "کامران احمدیان" به‌ عنوان سرپرست هیات این فدراسیون در لرستان منصوب شد.

این حکم بنا به پیشنهاد اداره‌ کل ورزش و جوانان لرستان بوده و احمدیان به مدت سه ماه به‌عنوان سرپرست هیات والیبال استان منصوب شد که پس از این باید نسبت به طی مراحل قانونی ثبت‌نام و انجام انتخابات این هیات با هماهنگی فدراسیون و اداره‌کل ورزش و جوانان اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقوع جرائم در کوهدشت ۳۶ درصد کاهش یافت

فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: وقوع جرائم مهم در این شهرستان طی پنج ماه اخیر نسبت به‌ مدت مشابه سال گذشته ۳۶ درصد کاهش یافته است.

سرهنگ علی امانی با بیان اینکه ۱۷ دستگاه اجرایی متولی برقراری امنیت هستند ادامه داد: ۷۵ درصد از سرقت‌های خرد در کوهدشت به‌دلیل اعتیاد و بیکاری انجام می‌شود که این شهرستان با ۱۶۶ هزار نفر جمعیت در بحث اشتغال با چالش جدی مواجه است.

وی به لزوم احداث کمپ نگهداری معتادان متجاهر در کوهدشت اشاره کرد و گفت: مکانی برای معتادان متجاهر در این شهرستان وجود ندارد که دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید نسبت به ساماندهی این افراد اقدامات لازم را انجام دهند.

اشتغال، بستر تربیت زندانیان را فراهم می‌کند

مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: مهمترین بستر برای اصلاح و تربیت در زندان بحث توسعه مهارت های شغلی اعم از اشتغال مولد و اشتغال نشسته است که این موضوع با جدیت در دستور کار قرار دارد.

عبدالمجید کشوری افزود: زندان‌بانی اسلامی در اصلاح و تربیت زندانیان تجلی پیدا می کند بنابراین اصلاح و تربیت را با انجام فعالیت های متنوع فرهنگی می توان انجام داد که در جبهه سازی فرهنگی از نگهبان تا مسوول واحد فرهنگی زندان در این امر دخیل هستند.

وی اظهار کرد: دعوت به بصیرت افزایی همواره از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است و در حوزه جبهه شناسی، دشمن شناسی و موقعیت سنجی باید با شناخت کافی ورود کرد.

برچسب‌ها کوهدشت وزارت ورزش و جوانان سازمان زندان‌ها لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کوهدشت وزارت ورزش و جوانان سازمان زندان ها کوهدشت وزارت ورزش و جوانان سازمان زندان ها لرستان سرپرست هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۴۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان سکانداران تربیت علمی و اخلاقی جامعه‌اند

ایسنا/لرستان مسؤول نهاد رهبری دانشگاه لرستان گفت: اساتید و معلمان، سکانداران تربیت علمی و اخلاقی جامعه‌اند و تربیت مطلوب دانشجو و دانش‌آموز مبتنی بر مفهوم قرآنی رحمانیت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید مؤیدی امروز (دهم اردیبهشت ماه) در آیین تجلیل از برترین‌های آموزشی عضو هیأت علمی و اساتید پیشکسوت که به‌مناسبت روز معلم در سالن شهید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد، بیان کرد: نقش استاد و معلم در هدایتگری بشر، یک نقش مورد تأکید در تعالیم دین اسلام است.

وی اظهار کرد: استاد و معلم، صاحب ویژگی‌های مهربانی، دلسوزی و روزی‌دهنده براساس مفهوم قرآنی «رحمان» است.

مؤیدی معتقد است: اگر بخواهیم به وضعیت ایده‌آل برسیم که در آن، استاد و معلم بتوانند همه‌جانبه بر دانشجو و دانش‌آموز تأثیرگذاری عمیق و پایدار از نظر تربیتی داشته باشند، باید استاد و معلم، ویژگی رحمانیت نسبت به دانشجو و دانش‌آموز داشته باشد که یک مفهوم مهم قرآنی است.

او افزود: تعلیم و تربیت یک امر خطیر و سنگین است، تعالیم دین اسلام و رهنمودهای امامین انقلاب همواره باید چراغ راهنمای ما در این عرصه باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • انتصاب جدید نارنجی پوشان توسط محمدی
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • معلمان سکانداران تربیت علمی و اخلاقی جامعه‌اند
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم