Web Analytics Made Easy - Statcounter

اف‌بی‌آی با تحقیق درباره ادعای آلک بالدوین مبنی بر اینکه هرگز ماشه را نکشیده، اعلام کرد بدون کشیده شدن ماشه، اسلحه نمی‌توانست شلیک کند.

دفتر تحقیقات اف‌بی‌آی رسماً نتیجه را اعلام کرد. آلک بالدوین بازیگر و تهیه‌کننده فیلم وسترن «زنگار» که در اکتبر گذشته با شلیک به هالینا هاچینز موجب کشته شدن او و زخمی شدن جوئل سوزا کارگردان فیلم شده بود، تاکید کرده بود تصور می‌کرده «تفنگ سرد» یعنی بدون گلوله واقعی در دست داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین تاکید داشت که ماشه اسلحه را نکشیده است. او در مصاحبه با ای‌بی‌سی گفته بود: «ماشه کشیده نشده. من هرگز اسلحه به سمت کسی نمی‌گیرم و ماشه را نمی‌کشم. هرگز.»

اما تحقیقات اف‌بی‌ای نشان می‌دهد چکش اسلحه در موقعیت ربع خمیده تا نیمه خمیده قرار دارد و این اسلحه نمی‌توانست بدون فشار دادن ماشه شلیک کند.

تحقیقات روی کلت کالیبر ۴۵ که همان مدل هفت‌تیری است که در این حادثه استفاده شده، این نتیجه‌گیری را به دست داده است.

کارآگاهان پیش از اینکه پرونده را به دادستانی ارسال کنند منتظر نتیجه تجزیه و تحلیل اف‌بی‌آی بودند.

بازرسان سانتافه که قتل در آنجا رخ داده نیز ۷ ماه پس از اینکه گوشی موبایل این بازیگر به پلیس نیویورک تحویل شد، هنوز به بررسی سوابق آن نپرداخته‌اند.

پزشک قانونی نیومکزیکو روز چهارشنبه پس از دریافت نتیجه تحقیقات اف‌بی‌آی گزارش خود را با این نتیجه‌گیری که مرگ هاچینز تصادفی بود، تکمیل کرد.

۵۷۲۴۵

کد خبر 1661903

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هالیوود سینمای جهان بازیگران سینمای جهان تحقیقات اف بی اف بی آی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک

علی امینی و ریحانه رضایی دو ملی پوش شمشیربازی اصفهان به رقابت‌های انتخابی المپیک زون آسیا اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مسابقات زون آسیا آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا به حساب می‌آید که با حضور نمایندگان کشورهای مختلف در فجیره امارات برگزار می‌شود. قهرمان مسابقات در هر اسلحه صاحب سهمیه خواهد شد.

علی امینی و ریحانه رضایی ملی‌پوشان استان اصفهان به عنوان تنها نمایندگان ایران در اسلحه فلوره آقایان و اپه بانوان نیز روز گذشته به این رقابت اعزام شدند. رقابت ملی‌پوشان اصفهانی جهت کسب سهمیه المپیک فردا یکشنبه _نهم اردیبهشت_ آغاز خواهد شد.

کد خبر 748361

دیگر خبرها

  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • ویدیو/ سربازهای اوکراینی، با اسلحه‌های شوروی راحت‌ترند تا تجهیزات غربی‌ها
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • تشدید مجازات قاچاق اسلحه و مهمات
  • شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • مامان بگو برای دین و کشور رفتم؛ دست راست اسلحه و دست دیگرم کتاب
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • عزت‌الله ضرغامی دست به اسلحه شد + فیلم | واکنش اطرافیان را ببینید