Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا نورا روز یکشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان ضمن تبریک هفته خبرنگار اظهارداشت: برای کسب رضایت حداکثری شهروندان گرگان و رفع مشکلات شهری باید تعامل اعضای مدیریت شهری با خبرنگاران و اصحاب رسانه افزایش یابد.

 وی گفت: پرداختن به چالش‌های شهری از سوی رسانه‌ها غیرقابل اجتناب است اما فعالان خبری باید با توجه به شرایط کشور در انعکاس اخبار به موئلفه امیدآفرینی توجه بیشتری کرده و با انتشار اخبار نادرست و مایوس کننده، آرامش روانی و ذهنی شهروندان را خدشه‌دار نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورا ادامه داد : اختلاف نظر در شورا امری طبیعی است اما نباید این اختلافات موجب اخلال در خدمت‌رسانی به شهروندان شود.

وی گفت: گرگان با دغدغه‌ و چالش‌های بسیاری مواجه است که حل آنها علاوه بر برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر، به وفاق اعضای شورای شهر نیاز دارد.

سخنگوی شورای شهر گرگان گفت : اعضای شورا از نقد رسانه‌ها استقبال می کنند و طبق برنامه‌ریزی قرار است برای حل مشکلات شهری از توان و ظرفیت رسانه ها بیشتر استفاده شود.

کاهش مشکل ترافیک خودرویی، افزایش خودروهای حمل و نقل عمومی، توسعه فضای سبزو پارک‌ها، رفع مشکل خانه های بافت فرسوده ، حمایت از ورزش، ایجاد شهری هوشمند و خلاق، توانمندسازی نیروی انسانی و مقابله با فساد از جمله نیازها و خواسته های عمومی از مدیریت شهری گرگان است .

شورای اسلامی گرگان ۹ عضو دارد.

برچسب‌ها استان گلستان شورای شهر گرگان شهرداری گرگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان شورای شهر گرگان استان گلستان شورای شهر گرگان شهرداری گرگان شورای شهر رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، الدر بوتائف نایب رییس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه با حضور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از غرفه استان قم بازدید و با سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم دیدار کرد.

سیداکبر غلامیان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در این دیدار بر افزایش تعاملات تجاری ایران به ویژه استان قم با روسیه تاکید کرد.

وی در ادامه گفت: روسیه به عنوان کشور دوست و همسایه ما، مقصد خوبی برای صادرات استان قم محسوب می‌شود و می‌توانیم با افزایش تعاملات خود ظرفیت‌های صادراتی این استان را بیشتر معرفی کنیم.

نایب رییس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه نیز در این دیدار با اشاره به استقبال شهروندان روسی از کالاهای ایرانی، عنوان کرد: کالاهای ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار هستند و این موضوع باعث استقبال شهروندان ما در سراسر این کشور شده است.

بوتائف بیان کرد: ما به دنبال افزایش تعامل با ایران و قم هستیم و می‌توانیم ظرفیت‌های صادراتی قم در حوزه‌های مختلف را بیشتر در کشورمان معرفی کنیم.

کد خبر 6090466

دیگر خبرها

  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان