Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@23:32:58 GMT

برپایی ۳۰ ایستگاه صلواتی در خمین

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۴۷۸۶

برپایی ۳۰ ایستگاه صلواتی در خمین

شهردار خمین از برگزاری مسابقه فیلم و عکس با موضوع محرم خبر داد و گفت: مجوز برپایی بیش از ۳۰ ایستگاه صلواتی در شهرستان صادر شده است.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هر سال در ایام محرم، عاشقان اباعبدالله‌الحسین (ع) خیمه‌های عزاداری، ایستگاه‌های صلواتی و تبلیغاتی در معابر و خیابان‌های شهر خمین برپا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری خمین امسال با توجه به ضرورت ساماندهی جهت خدمت‌گذاری بیشتر به خادمان اهل بیت (ع)، طی هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و دیگر ادارات مربوطه، مجوز برپایی خیمه، ایستگاه صلواتی و تبلیغات شهری را با روند مناسب‌تری انجام داد.

وی با بیان اینکه این اقدام موجب رضایت بیشتر خادمان ایستگاه‌های صلواتی می‌شود، افزود: برپایی ایستگاه‌های صلواتی صرفاً مختص ایام محرم نیست و شهروندان می‌توانند در تمام مناسبت‌های مذهبی اقدام به اخذ مجوز و برپایی تکیه کنند.

شهردار خمین خاطرنشان کرد: به مناسبت ماه محرم و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کربلا و شهدای شهرستان و ایجاد بستری برای القای فرهنگ عاشورایی، واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری پرچم امام حسین (ع) را به خانواده معظم شهدای شهرستان اهدا کرد.

احمدی از برگزاری مسابقه عکس و فیلم کوتاه ویژه ماه محرم خبر داد و گفت: این مسابقه با موضوعات محرم و آئین‌های عاشورایی، محرم و شیرخوارگان، محرم و کودکان و نوجوانان، محرم و نماز ظهر عاشورا، محرم و امر به معروف و نهی از منکر، محرم و مشارکت‌های اجتماعی برگزار و به نفرات برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

به گزارش ایمنا، خمین یکی از شهرهای استان مرکزی است که در جنوبی‌ترین قسمت این استان در فاصله ۳۲۰ کیلومتری از تهران واقع شده است.

کد خبر 594620

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری خمین شهر خمین خیمه حسینی تاسوعا و عاشورا ایستگاه صلواتی شهرهاي ايران خانواده شهدا شهر مدیریت شهری شهرداری شهرداری ها پروژه هاي عمراني پروژه های شهری پروژه عمرانی افتتاح پروژه های عمرانی برنامه ریزی شهری مدیران شهری خدمات شهری محرم ۱۴۰۱ خدمات شهرداری مدیریت خدمات شهری مناسبت های مذهبی فرهنگ شهری فرهنگ شهر آئین های شهری فرهنگ عاشورايي تبلیغات شهری مناسب سازی شهر فرهنگ عاشورایی مسابقه محرم ایام محرم ماه محرم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۴۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی قاسمی صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح ١٠ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند گفت: خوشبختانه حرکت‌های خوبی درجهت کاهش خطرات طبیعی ازجمله سرمازدگی با نصب ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی کشاورزی در پهنه‌های مختلف شهرستان زرند انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای اینکه کشاورزی اقتصادی داشته باشیم ناگزیر به استفاده از شیوه‌ها و روش‌های دانش بنیان هستیم، افزود: مدیریت بهتر، بهره‌وری بالاتر، اقتصادی شدن محصول و تولیدات و کاهش ریسک‌های بخش کشاورزی از مزایای استفاده از طرح‌های دانش بنیان است.

معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اظهار کرد: با پیگیری‌های فرماندار و جهاد کشاورزی این اتفاق خوب در شهرستان زرند افتاده است و امیدواریم در همه عرصه‌های کشاورزی بتوانیم با استفاده از دانش، بهره وری را بهبود ببخشیم.

وی افزود: مسائل و مشکلات کشاورزان و درخواست‌های آنان برای استمهال وام‌ها به دلیل سرمازدگی محصول در سه سال اخیر و نبود درآمد کافی پیگیری می‌شود.

معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشور همچنین در خصوص غرامت‌های صندوق بیمه کشاورزی خواستار تسریع در روند پرداخت‌ها شد.

کد خبر 6095123

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی ایستگاه صلواتی در شب شهادت امام صادق (ع) توسط مردم بردسکن
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • افتتاح ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در زرند
  • نصب ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد