Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:34:27 GMT

بی اطلاعی رییس شورای شهر از بازداشت مدیر شهری

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۴۸۵۹

بی اطلاعی رییس شورای شهر از بازداشت مدیر شهری

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران پس از انتخاب به عنوان رئیس شورای شهر تهران در سال دوم فعالیت شورا در جمع خبرنگاران حاضر شد با اشاره به رأی گیری امروز شورای شهر تهران گفت: انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران در دومین سال از شورای ششم در دستور کار اعضا قرار گرفت و بنده با ۲۱ رأی به عنوان رئیس شورا، سروری با ۲۱ رأی به عنوان نایب‌رئیس شورای شهر و جعفر شربیانی و سوده نجفی با کسب ۲۱ و ۱۹ رأی به عنوان منشی هیئت رئیسه شورای شهر تهران در سال دوم انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره نظارت اعضای شورا بر عملکرد شهرداری تهران گفت: در این ارتباط باید به این موضوع اشاره کنم که اعضا در این حوزه بسیار فعال بودند و تمامی اعضا به مسائل مختلف و حتی جزئی ورود داشته‌اند در این دوره از شورای اعضا تلاش‌های کردند و نظارت‌های دقیق‌تری در شهرداری انجام شده است.

چمران گفت: پیگیری اعضای شورای شهر تهران منجر به این تا مشکلات مربوط به شهر تهران را به صورت شفاهی یا کتبی در صحن شورا مطرح و به شهرداری تهران منعکس کنند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: در گذشته از ظرفیت شورایاری‌ها برای رفع موانع و چالش‌های شهر تهران استفاده می‌شد و اگرچه هم اکنون این افراد به دلیل قانونی نمی‌توانند شورا را همراهی کنند اما باز هم از ظرفیت آنها به نوعی دیگر استفاده شده است.

چمران در واکنش به بازداشت و دستگیری یکی از مدیران شهرداری گفت: در این زمینه اطلاعی ندارم و جواب رسمی از مجموعه شهرداری دریافت نکرده‌ا م.

کد خبر 5562222 مهشید جعفری معظم

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی چمران رییس شورای شهر تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شورای شهر آتش نشانی میراث فرهنگی شهر تهران آلودگی هوا بهزیستی قوه قضاییه گردشگری سازمان محیط زیست شرکت کنترل کیفیت هوای تهران سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شورای شهر تهران رئیس شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۴۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون فنی عمرانی شهردار تهران امروز  سه شنبه ۱۱ اردیبهشت درباره طرح‌های امتداد یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری به اعضای شورای شهر تهران گزارش می‌دهد.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ، امروز در دویست سی و دومین جلسه شورا، خرانه دار شورای اسلامی شهر تهران درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲، گزارش خواهد داد و در ادامه از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران رونمایی خواهد شد.

علیرضا نادعلی افزود: نطق پیش از دستور ناصر امانی عضو شورای شهر تهران درباره محله جوادیه در منطقه ۱۶ شهرداری تهران هم قرائت خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی یک فوریت لایحه معرفی چهار نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب و یک فوریت طرح اصلاحیه ماده ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح‌های توسعه و باسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده خدمات آب و فاضلاب در دستور کار جلسه امروز شورای شهر قرار دارد.

علیرضا نادعلی افزود: لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و همچنین لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران هم در نشست شورا بررسی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست