Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@18:20:12 GMT

تمجید مهاجم سابق پرسپولیس از نمایش تیم یحیی

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۴۹۱۲

تمجید مهاجم سابق پرسپولیس از نمایش تیم یحیی

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس روز  گذشته علی‌رغم ده نفره شدن ذوب آهن، موفق به باز کردن دروازه حریف خود نشد تا تنها یک امتیاز از هفته اول لیگ برتر کسب کند. سهراب انتظار درباره عملکرد سرخپوشان در بازی دیروز به خبرنگار ما گفت: با وجود اینکه اولین بازی فصل بود و بیرون از خانه هم بود و بازی در فولادشهر هم همیشه به خاطر ارتفاع از سطح دریا سخت است اما با این حال بازی را می‌توان به دو بخش تقسیم کرد؛ نیمه اول بازی متعادل و محتاطانه بود اما در نیمه دوم پرسپولیس بهتر و روان تر بازی کرد و موقعیت های خوبی هم ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم اما متاسفانه توپ ها تبدیل به گل نشد؛ در مجموع عملکرد دیروز پرسپولیس عالی نبود اما برای شروع فصل بد هم نبود‌.

وی با اشاره به اخراج بازیکن ذوب آهن افزود: درست است که ذوب آهن ده نفره شد اما باید این مسئله را هم در نظر بگیریم که این تیم با توجه به مهره هایی که در اختیار داشت از ابتدای بازی تدافعی بازی کرد و با ۱۱ نفر دفاع می‌کردند و قصد استفاده از ضدحملات را داشتند و پس از اینکه بازیکن‌شان هم اخراج شد، کاملا وارد محوطه جریمه شدند و یک فوتبال بسیار تدافعی ارائه دادند ولی با این حال ما موقعیت های خوبی داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم که این اتفاق نیفتاد. از طرفی نبود تماشاچی هم کیفیت بازی را پایین می‌آورد؛ اگر دیروز تماشاگران در استادیوم حضور داشتند بعد از ده نفره شدن، یک نیروی خاصی به بازیکنان تزریق می‌شد.

انتظاری در خصوص عملکرد خرید های جدید پرسپولیس در ترکیب این تیم گفت: خیلی زود است که درباره عملکرد بازیکنان قضاوت کنیم و بعد از ۵-۶ بازی می‌توانیم نظر بدهیم اما در مجموع برای شروع خوب کار کردند و عملکرد بدی نداشتند. همه بازیکنانی که جذب شده‌اند بسیار باکیفیت و بزرگ هستند اما مثل همه جای دنیا، بازیکن برای هماهنگی نیاز به زمان دارد‌؛ این بازیکنان هم قطعا به مرور با جو پرسپولیس آشنا می‌شوند و توانایی های خودشان را بیشتر نشان می‌دهند و موثرتر خواهند بود.

پیشکسوت پرسپولیس با تمجید از علیرضا بیرانوند گفت: همیشه می‌گویند یک دروازه‌بان خوب از نان شب هم واجب تر است؛ در حال حاضر خیال مدافعان ما از دروازه راحت است. با احترام به دروازه‌بان های فصل گذشته، ما سال قبل در این خط دچار چالش بودیم اما دیروز نشان دادیم که نقطه قوت تیم، بیرانوند است. این بازیکن باتجربه شده و یک تکیه‌گاه بزرگ برای تیم است و حضورش در دروازه، به بازیکنان اعتماد به نفس می‌دهد.

مهاجم اسبق پرسپولیس در مورد عملکرد خط حمله پرسپولیس در بازی دیروط گفت: همه می‌دانند پرسپولیس نیاز به مهاجم دارد اما ما از مهاجمانی در اختیار داریم هم غافل شده‌ایم. زمانی که همه فضای مجازی درباره ضعف در این پست صحبت می‌کنند، روی فوروارد های فعلی هم تاثیر می‌گذارد. طبیعتا دیروز روی این بازیکنان هم فشار بود و روحیه پایینی داشتند و برای اینکه خودشان را نشان بدهند، خودشان را به آب و آتش زدند. مهدی در پشت شش قدم می‌توانست با یک پاس کمال را صاحب توپ کند اما چون او هم می‌خواهد خودش را ثابت کند، شوت زد و دروازه‌بان هم مهار کرد. امیدوارم که مهاجم جدید پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد و مهدی عبدی و حامد پاکدل هم انگیزه ای بگیرد؛ هوادار پرسپولیس از مهاجمان گل است و باید تلاش کنند تا خودشان را ثابت کنند.

او در پایان درباره محمد عمری بازیکن جوان پرسپولیس که روز گذشته به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد گفت: عمری بازیکن جوانی است و در‌ حال حاضر در همه جای دنیا به جوان ها بها می‌دهند؛ در پرسپولیس هم باید این اتفاق بیفتد. بازیکنان جوان، پرانرژی و پرانگیزه هستند و امیدوارم امثال عمری ها بیشتر به تیم اضافه شوند. به بازیکنان جوان هم توصیه می‌کنم قدر لحظاتی را که در اختیارشان قرار می‌گیرند بدانند چرا که ارزش این پیراهن خیلی بالاست و کمتر از تیم ملی نیست؛ امیدوارم کادرفنی هم بیشتر به بازیکنان جوان بها بدهد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۴۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در مورد دیدار این هفته تیمش در مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و ششم گفت: بازی بسیار سختی است و تیم آلومینیوم نشان داده است برای همه تیم‌ها خطرناک است و بازی‌های اخیر این تیم نشان داده بسیار پر تلاش هستند و بازی سختی برای ما خواهد بود.   وی ادامه داد: در طول هفته گذشته روی این مسئله کار کردیم و بچه‌ها باید تمرکز بیشتری در دقایق پایانی داشته باشند، ما در هفته گذشته و در برخی بازی‌ها به دلیل نداشتن تمرکز در دقایق پایانی امتیاز از دست داده ایم­ و در تمرینات روی این مضووع تمرکز داشتیم و در دقایق پایانی و تا سوت پایان بازی باید با همان تمرکز در زمین حاضر شویم.   عنایتی در مورد ترکیب تیم در بازی با آلومینیوم گفت: ما یک جمع ۲۵ نفره هستیم که در تمرینات حضور داریم و همه بازیکنان انگیزه لازم را برای حضور در ترکیب اصلی دارند و فرقی ندارد چه کسی در ترکیب اصلی باشد ضمن اینکه با توجه به سیاست باشگاه پیکان که معرفی جوانان مستعد به فوتبال است، از جوانان هم استفاده می‌کنیم و از تلاش آنها راضی هستم، این پتانسیل در کنار با تجربه‌ها می‌تواند تیم ما را به موفقیت برساند.   ­وی ادامه داد:برای بازی فردا مقابل آلومینیوم فقط دانیال جهانبخش را به دلیل مصدومیت نداریم و بقیه بازیکنان مشکلی برای بازی ندارند، اما ما در بازی‌های نیم فصل دوم تا حدودی مشکل گلزنی را حل کردیم.   وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر بازیکنی مثل خود رضا عنایتی در خط حمله پیکان گفت: بازیکنان خوبی در خط حمله داریم، اما مثل رضا عنایتی دیگر نمی‌آید.   عنایتی در مورد بازی‌های پایانی و حساسیت آنها گفت: به هر حال بازی‌های پایانی حساسیت بالایی دارد برخی تیم‌ها برای قهرمانی و بعضی ها برای بقا و به اعتقاد من نهاد‌های نظارتی و فدراسیون فوتبال در هفته‌های پایانی برای اینکه حقی از کسی تضییع نشود، نظارت‌های مناسب را خواهند داشت تا حق به حقدار برسد.   وی در مورد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: خدا رو شکر من می‌بینم در ورزشگاه‌ها شرایط فرهنگی خیلی بهتر شده است و در مورد اخیر هم که مطمئن هستم دیگر تکرار نمی‌شود، افرادی جوگیر شدند و این موضوع دیگر تکرار نمی‌شود، اما واقعا از زمان حضور بانوان در ورزشگاه‌ها جو بهتری حاکم است.

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان