Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-08@23:36:19 GMT

تحریم‌های ایران ممکن است به زودی برداشته شوند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۴۹۶۱

تحریم‌های ایران ممکن است به زودی برداشته شوند

به گزارش قدس آنلاین، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در مذاکرات وین در توییتی نوشت: تحریم‌ها علیه ایران ممکن است به‌زودی برداشته شوند. اما در مورد تحریم‌ها علیه روسیه نمی‌شود چنین گفت. تنها بخشی از آنها مربوط به اوکراین است. غرب، خط مشی مستقل روسیه را یک چالش راهبردی می‌داند و به سختی اعمال تحریم‌ها را کنار می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین، پیش از این نیز در توئیتر نوشت: وزارت خارجه روسیه گفته است که طبق گفته سخنگوی اتحادیه اروپا مشارکت‌کنندگان در مذاکرات وین با یک حق انتخاب مواجهند. آن‌ها یا باید متن فعلی را بپذیرند یا باید بپذیرند که مذاکرات شکست خورده است. کمیسیون مشترک برجام به هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپا اجازه نداده که چنین اظهاراتی را مطرح کند. وی در توئیت دیگری هم نوشته بود: روسیه معتقد است که احیای برجام تنها راه موثر و منطقیِ پیش رو است. احیای برجام منجر به رفع تحریم‌های غیرقانونی علیه ایران، تقویت نظام عدم اشاعه هسته‌ای و ایجاد شرایط بهتر برای پیشرفت گفت‌وگوهای امنیتی منطقه‌ای خواهد شد. انتهای پیام منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تحریم میخائیل اولیانوف روسیه تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: اتحادیه اقتصادی اوراسیا در برابر تحریم‌های جدید کارآمد است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز چهارشنبه در اجلاس سران «اتحادیه اقتصادی اوراسیا» (EAEU) تأکید کرد که این اتحادیه به تضمین توسعه اقتصادی پایدار در کل منطقه اوراسیا کمک می کند و منافع واقعی را برای هر کشور عضو به ارمغان خواهد آورد.

رئیس جمهور روسیه در این خصوص ادامه داد: اتحادیه اقتصادی اوراسیا در مواجهه با چالش ها و تحریم های جدید از خود کارآمدی نشان داده است. کشورهای اتحادیه اوراسیا در ایجاد سیستم حمل و نقل تعامل خوبی داشته اند.

ولادیمیر پوتین در ادامه افزود: کارهای زیادی برای تقویت حاکمیت فناوری کشورهای اوراسیا و توسعه همکاری های صنعتی انجام شده و در حال انجام است. بسیاری از کشورها و ساختارهای بزرگ بین المللی به توسعه روابط با اتحادیه اوراسیا علاقه مندی نشان می دهند.

وی در ادامه اضافه کرد: کشورهای اتحادیه اروپا با ادامه همکاری و هماهنگی به نتایج قابل توجهی دست خواهند یافت. برداشتن موانع درجه بالایی از آزادی جابجایی کالاهای اتحادیه اوراسیا را تضمین کرده است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، سران کشورهای ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و روسیه امروز در ۱۰ سالگی امضای معاهده تأسیس اتحادیه اقتصادی اوراسیا گردهم آمدند. این اولین تعامل بین المللی پوتین پس از ادای سوگند دیروز سه شنبه برای یک دوره ۶ ساله جدید به شمار می آید.

کد خبر 6100874

دیگر خبرها

  • روح الامینی: باید انحصار از بازار خودرو برداشته شود
  • پوتین: اتحادیه اقتصادی اوراسیا در برابر تحریم‌های جدید کارآمد است
  • گزارش شبکه روسی از ظرفیت جزیره کیش برای جذب گردشگر +فیلم
  • اتحادیه اروپا چهاردهمین بسته تحریمی علیه روسیه را تصویب می‌کند
  • ازسرگیری مذاکرات رفع تحریم ها نزدیک است؟ | یک دیدگاه متفاوت درباره مثلث ایران، آژانس و آمریکا
  • هاآرتص: تل‌آویو نگران همه گیر شدن تحریم علیه اسرائیل است
  • گروسی: مذاکرات با ایران برای حل مسائل پادمانی ادامه دارد؛ به‌زودی شاهد گام‌های ملموس خواهیم بود
  • سعید لیلاز: افشای فایل صوتی ظریف، عمدی بود
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • پاشنه آشیل روسیه برابر تحریم‌های غرب