Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد دلبری رییس هیات مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از قم، پس از انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره این موسسه از سوی هیأت امناء، هیأت مدیره با ترکیب جدید تشکیل جلسه داد و با رای همه اعضا، دکتر محمد دلبری از چهره‌های برجسته در حوزه اقتصادی به عنوان رییس جدید هیئت مدیره موسسه انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دکتر دلبری از چهره‌های فعال در حوزه اجرایی و مدیریتی کشور، دانش آموخته دکتری مدیریت بوده و مدیریت چندین مجموعه بزرگ اقتصادی را در کارنامه اجرایی خود دارد.

 

 معاون برنامه ریزى و توسعه اقتصادى آستان قدس رضوى، مدیر گروه عمران و زیر ساخت آستان قدس رضوى،  رییس ستاد کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی،  معاون اجرایی و برنامه ریزی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی،  شهردار کلانشهر قم (٢ دوره)،  مشاور عالی شورای اسلامی شهر مقدس قم، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بنیاد خیریه ابوتراب،  عضو هیئت مدیره بانک شهر و رئیس کمیته عالی حسابرسی، رئیس ستاد ساماندهی تعاونی های بحران زده کشور با حکم بانک مرکزی، موسس و رئیس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری صالحین کشور و... از جمله فعالیت های دکتر دلبری بوده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صندوق فرهنگیان مدیره موسسه هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۵۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دوم استقلال زنده می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری 85 درصد سهام این باشگاه به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز (یکشنبه) برگزار شد.

یکی از محورهای جلسه، تأکید علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به تشکیل تیم «ب» استقلال در جهت پشتوانه تیم بزرگسالان و فروش بازیکنان و درآمدزایی بود.

بحث استعدادیابی و مسئولیت اجتماعی و ... دیگر مباحثی بود که از سوی علی عسگری مطرح شد و در هیئت مدیره باشگاه استقلال پیرامون آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

باشگاه استقلال در سالیان دور تیم «ب» داشت که مقرر شد مجددا این اتفاق بیفتد و سهامدار جدید آبی‌ها دستور با راه‌اندازی هرچه سریع‌تر تیم دوم داده است.

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد