Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اسلامشهر، تهران، ری و شمیرانات تاکید کرد: ملاک مجلس در مواجهه با گزارش دولت محترم از مذاکرات هسته‌ای، لغو کامل تحریم‌ها و انتفاع اقتصادی برای ملت ایران است.

به گزارش ایسنا، مالک شریعتی نماینده اسلامشهر، تهران، ری و شمیرانات و سخنگوی کمیسیون انرژی در جلسه روز یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به ماجرای ترور سلمان رشدی نویسنده کتاب ضد اسلامی آیات شیطانی اظهار کرد: در ماجرای سلمان رشدی مهدورالدم به فتوای امام خمینی (ره) تلاش می‌شود که آن را رسماً به جمهوری اسلامی ایران نسبت دهند که صحت ندارد؛ ما از کسی ترسی نداریم اما رهبری نیز قبلاً فرموده اند ما آنجا که دخالت کنیم صریحا می‌گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به مذاکرات ایران و ۱+۴ گفت: در بحث مذاکرات لغو تحریم‌ها اول از تلاش دولت محترم در خنثی‌سازی تحریم‌ها با  تقویت دیپلماسی اقتصادی با همسایگان به ویژه در حوزه انرژی تشکر می‌کنیم. همچنین تاکید می‌شود که ملاک مجلس در مواجهه با گزارش دولت محترم از مذاکرات هسته‌ای، لغو کامل تحریم‌ها و انتفاع اقتصادی برای ملت ایران است.

این نماینده مجلس ادامه داد: طبق ماده ۷ قانون اقدام راهبردی، دولت باید گزارش تحریم‌های لغو شده را به مجلس ارائه کند تا در کمیسیون های انرژی و امنیت ارزیابی شود و صحن مجلس درباره آن تصمیم بگیرد؛ این ارزیابی دقیق، جدی و منطبق بر منافع اقتصادی مردم خواهد بود نه ملاحظات سیاسی ۱+۴ و آمریکا.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مالک شریعتی نیاسر توافق خوب مذاكرات وين تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۵۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از حمله ایران حماس راحت‌تر نه می‌گوید!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 5 کانال دوازده اسرائیل گزارشی از مذاکرات برای تبادل اسرا میان فلسطینی‌ها و صهیونیست‌ها منتشر کرد. آن گونه که در این گزارش گفته می‌شود، بعد از حمله ایران به اسرائیل، حماس اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و راحت‌تر در مذاکرات نه می‌گوید. این گزارش جالب را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود
  • خودکشی پزشکان بهانه بیماران! /تیترخوانی به جای نگاه علمی! /نوبت «وعده صادق» اقتصادی
  • بهبود اقتصادی؛ از میدان «واقعیت» تا میدان «تصویر»
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • بعد از حمله ایران حماس راحت‌تر نه می‌گوید!
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت