Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرز خسروی از امروز برای تردد زائران عتبات عالیات بازگشایی شد و نخستین کاروان از مرز عبور کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مرز رسمی خسروی امروز یکشنبه 23 مرداد ماه مصادف با 16 محرم الحرام طی آیینی با حضور مردم و مسوولان به روی زائران عتبات عالیات بازگشایی شد.

با بازگشایی مرز خسروی اولین گروه از زائران عتبات عالیات از این گذرگاه بین‌المللی عازم عراق شدند و از امروز کاروان‌های زائر ایرانی عتبات عالیات می‌توانند با مراجعه به این مرز به عنوان یکی از مرزهای چهارگانه عازم کربلای معلا و عراق شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید کریمی‌خو مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: امروز در شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی شاهد بازگشایی این مرز به روی زائران بودیم و یک کاروان از مرز عبور کردند و تردد زائران تا اربعین به همین شکل ادامه دارد.

بازگشایی مرز خسروی‌‌ از ساعت 10 صبح امروز/ نخستین کاروان عازم عتبات عالیات می‌شو‌دمرز خسروی از فردا بازگشایی می‌شود/ توافق ایران و عراق برای تسهیل حمل و نقل زائرانبازگشایی مرز خسروی بصورت رسمی از فردا

وی با بیان اینکه تردد زائران از طریق مرز خسروی فعلا به صورت کاروان است و در گذر زمان ممکن است به صورت انفرادی نیز امکان پذیر باشد عنوان کرد: از همه علاقه‌مندان درخواست می‌شود از امکانات کاروان‌های حج و زیارت با پک‌های مختلف استفاده کنند.

کریمی‌خو با اشاره به اینکه هنوز امکان ثبت نام در سامانه سماح وجود دارد گفت: از زائران درخواست می‌شود برای ساماندهی و برنامه ریزی مسئولان و پیگیری امور مختلف در سامانه سماح ثبت نام و راهنمایی‌ها را از این طریق دریافت کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه بیان کرد: مسئولان در حال پیگیری هستند که مرز خسروی به صورت مداوم بر روی زائران باز باشد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اربعین مرزبانی ناجا اربعین مرزبانی ناجا عتبات عالیات مرز خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از روستای مهمویی تا عتبات عالیات 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، روستایی که مردمانش در کار خیر بویژه کمک به ساخت و بازسازی عتبات عالیات زبانزد خاص و عام هستند؛ امسال هم به عنوان روستای نمونه  کشور در ساخت و بازسازی عتبات انتخاب شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از روستای مهمویی تا عتبات عالیات 
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد
  • پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند