Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مهدی حسین‌پور» روز یکشنبه به ایرنا افزود: طبق قوانین سازمان ملی استاندارد ایران تولید، تمرکز، عرضه و فروش مخازن گاز مایع، بدون داشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری، ممنوع است و مراکز خدمات سیلندر پرکنی گاز مایع فاقد علامت استاندارد ایران باید سریعا برای دریافت مجوزهای استاندارد اقدام کنند.

وی گفت: طی بازرسی کارشناسان اداره استاندارد از واحد سیلندرپرکنی اسلام آبادغرب، ۲ هزار و ۹۷۵ سیلندر گاز مایع غیر استاندارد شناسایی و به کارخانه ذوب دارای صلاحیت از سازمان ملی استاندارد ارسال گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه بیان داشت: در صورت توزیع فرآورده بدون مجوز استاندارد، تخلف محسوب شده و طبق  قانون و مقررات با خاطیان برخورد خواهد شد.

حسین‌پور با تاکید بر اینکه در حال حاضر توزیع گاز مایع سیلندری به منظور استفاده در خودرو به عنوان سوخت، ممنوع است، افزود: عواقب ناشی از مصرف غیر قانونی آن، بر عهده مصرف کننده می باشد.

دبیر شورای استاندارد استان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد؛ شهروندان می توانند گزارش تخلفات عرضه کالاهای بی کیفیت را از طریق سامانه شکایات ۱۵۱۷در طول شبانه روز و تلفن چهار رقمی ۴۵۱۷ این اداره کل، اطلاع رسانی کنند.

حسین‌پور در پایان از مردم خواست با ارسال کد ۱۰ رقمی ذیل نشان استاندارد درج شده بر روی کالاها به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به صورت رایگان از اصالت کالای مورد نظر نیز اطمینان حاصل نمایند.

برچسب‌ها اداره کل استاندارد استان کرمانشاه کپسول گاز شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران گاز مایع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل استاندارد استان کرمانشاه کپسول گاز شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران اداره کل استاندارد استان کرمانشاه کپسول گاز شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران گاز مایع گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان کرمانشاه

حمزه سلیمانی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی در کرمانشاه، گفت : در سطح استان کرمانشاه حدود چهار هزار نفر تبعه خارجی شامل دارندگان کارت‌های هویتی، گذرنامه، دفترچه و پناهندگی حضور دارند. 

وی تصریح کرد: ۱۰۰ درصد دارندگان کارت‌های هویتی در سطح استان اتباع کشور عراق هستند که در طول چهار دهه اخیر در کرمانشاه ماندگار شده‌اند و مردم این دیار همواره سنگ صبور آنها بوده‌اند، در بحران‌ها کنارشان ایستاده‌اند و به شایستگی از آنان میزبانی و پذیرایی کرده‌اند. 

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان اضافه کرد: دارندگان گذرنامه نیز عموما دانشجویان خارجی دانشگاه‌های رازی، آزاد و علوم پزشکی هستند که بیشتر آنها از کشور‌های عراق، سوریه، فیلیپین، هند و سومالی برای تحصیل به کرمانشاه آمده‌اند. 

وی با بیان اینکه طبق برنامه سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور ساماندهی تمام اتباع خارجی کشور از جمله در کرمانشاه در دستور کار قرار گرفته، اظهار کرد: اجرای این طرح در استان از دارندگان کارت‌های هویتی، دفترچه و پناهندگی آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود ظرف یکی دو هفته آینده به اتمام برسد. 

سلیمانی یادآورشد: پس از ساماندهی دارندگان کارت‌های هویتی، ساماندهی دانشجویان خارجی و بدنبال آن سرمایه‌گذاران خارجی که در استان فعالیت می‌کنند، آغاز خواهد شد. 

وی عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح تمام اتباع خارجی مقیم استان باید به سامانه «سهما» مربوط به سازمان ملی مهاجرت مراجعه کرده و مشخصات خود را به صورت کامل وارد کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان کرمانشاه
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • مصاف سوارکاران مازندران در سواحل بابلسر
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • (تصاویر) رونمایی از خودروی چینی با الهام از گربه
  • انشعابات گاز علت اصلی هدر رفت انرژی