Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که چرا استان تهران رتبه اول در خسارات و تلفات در سیلاب های اخیر را داشته است؟ بر لزوم رسیدگی سریع مسئولان وزارت کشور به این موضوع تاکید کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، فرهاد بشیری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقوع سیل اخیر در نقاط مختلف کشور از جمله استان تهران در تذکری به وزیر کشور تاکید کرد: اخیرا سیلاب هایی در کشور رخ داد که خساراتی به همراه داشت اما آنچه که مسلم است این است که ضرورت دارد برای استان تهران بیشترین اهتمام و تلاش صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با طرح این پرسش که چرا استان تهران رتبه اول در خسارات و تلفات در سیلاب های اخیر را داشته است؟ گفت: ضروری است مسئولان وزارت کشور سریع به این موضوع رسیدگی کنند.

نماینده پاکدشت در مجلس در تذکر دیگری به رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: از رئیس‌جمهوری تقاضا دارم که انسجام تیم اقتصادی دولت را بیشتر کند چرا که موضوع معیشت مردم باید با جدیت مورد توجه قرار بگیرد.

بشیری با بیان اینکه «برای پروژه های عمرانی کشور تاکنون مبالغی پرداخت شده اما این مبالغ این قابلیت را ندارد که به پروژه های عمرانی کشور سرعت ببخشد»، اظهار کرد: از رئیس‌جمهوری تقاضا داریم به سازمان برنامه بودجه دستور دهند تا در این خصوص مساعدت های ویژه را در نظر بگیرند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مجلس شورای اسلامی ، سیل تابستانی ، مجلس یازدهم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سیل تابستانی مجلس یازدهم استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌السلام مهدی شاه آبادی نماینده مردم تهران در اولین دوره مجلس شورای اسلامی هنگام بازدید از مناطق جنگی به شهادت رسید.

بنابر روایت اطلاعات آنلاین، روزنامه اطلاعات ۸ اردیبهشت ۱۳۶۳ گزارش مراسم تشیع پیکر این شهید مجلس را منتشر کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902536

دیگر خبرها

  • این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر
  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد
  • سیلاب در غور خسارات مالی برجای گذاشت
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • خسارت ۱۰۰۰ میلیاردی بارش‌های اخیر به بخش کشاورزی جنوب کرمان
  • نقش ۴۵ نماینده باقیمانده بر عملکرد مجلس
  • افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • مجلس مقتدر با پشتوانه مردمی شکل می‌گیرد