Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@05:13:46 GMT

علت مرگ بوکسور تیم ملی در حال بررسی است

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۵۳۶۱

علت مرگ بوکسور تیم ملی در حال بررسی است

علت مرگ بوکسور تیم ملی که در اردوی این تیم در کامیاران به طور ناگهانی فوت شد، همچنان توسط پزشکی قانونی در حال بررسی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: چندین روز شهرستان کامیاران میزبان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان بوکس است.

حامد جولایی افزود: محمد امین روستایی بوکسور همدانی تیم ملی جوانان که در اردوی این تیم در استان کردستان حضور داشت، روز دوشنبه ۱۷ مردادماه حین یکی از تمرینات تیم ملی از هوش می‌رود و بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خاطرنشان کرد: طبق ادعای سرپرست تیم ملی جوانان، محمد امین روستایی پس از پایان تمرینات تیم ملی، برای شستن دست و صورت خود به سمت سرویس بهداشتی می‌رود، اما پس از مدتی بی‌هوش روی زمین می‌افتد.

جولایی افزود: پس از این اتفاق حاضرین در سالن تمرین سریعاً با اورژانس تماس گرفته و روستایی بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شود، اما متأسفانه در بیمارستان طبق تشخیص پزشکان مشخص می‌شود که او دچار ضایعه مغزی شده و با وجود جراحی و تلاش کادر پزشکی، متأسفانه روز چهارشنبه ۱۹ مردادماه وی دار فانی را وداع کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: شهرستان کامیاران بهترین میزبانی را داشته و ما به عنوان استان میزبان تنها وظیفه تأمین امکانات سخت افزاری و خدمات خوابگاه را برعهده داریم و فدراسیون متولی و مسئول برگزاری اردوست.

جولایی افزود: از روز دوشنبه و پس از وقوع این حادثه ناگوار در کنار خانواده این ورزشکار ۱۶ ساله همدانی بودیم و تمام رایزنی‌ها را برای حضور بهترین کادر پزشکی انجام دادیم اما متأسفانه این ورزشکار نوجوان در تمرینات ابتدا ایست قلبی و سپس ایست مغزی کرده بود.

او اعلام کرد: پزشکی قانونی اقدام به کالبد شکافی کرده و ظرف دو ماه آینده دلیل یا دلایل فوت این ورزشکار مشخص و از طریق فدراسیون بوکس اعلام خواهد شد.

جولایی با ابراز همدردی با خانواده این ورزشکار نوجوان خاطرنشان کرد: فدراسیون بوکس متولی تمرینات اعضای تیم ملی بوده و اطلاع رسانی در خصوص این حادثه و نتایج کالبد شکافی از طریق فدراسیون در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان

به  گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، ارشیا شادان پور، رضا شاهرخی، شایان مرادی، ویس یاوری و آرشام حیدری ورزشکاران کرمانشاهی دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم ملی نونهالان هستند.
این اردو از ۷ تا ۱۸ اردیبهشت در البرز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان
  • بررسی جامع کتاب آناتومی گری
  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد