Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: در هئیت امنا ایجاد دانشگاه پیام نور در کشورهای سوریه، عراق  ول بنان مورد موافقت قرار گرفته که مقدمات راه‌اندازی آن در حال انجام است و در کشور پاکستان نیز راه‌اندازی این دانشگاه مورد تقاضا است. - اخبار استانها -

ابراهیم تقی زاده در گفتگو با خبرنگار تسنیم در  بیرجند ، با اشاره به اینکه این دانشگاه در سطح ملی و بین‌المللی فعال است اظهار داشت: در حال حاضر در کشور افغانستان دانشگاه پیام نور فعال است و بیش از 1000 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند که شامل دانشجویان ایرانی و تبعه افغانستانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هدف ایجاد رشته‌های زبان و ادبیان فارسی در این کشور است افزود:  5 الی 6 رشته پر مخاطب و کاربردی برای اینکه منابع به زبان‌های انگلیسی، عربی برگردانده شود دایر می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: در این راستا سایت دانشگاه دارای زبان انگلیسی، عربی  و اردو  است چرا که بیش از یک میلیارد نفر در شبه قاره هند با این دانشگاه آشنا هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور کشور از خبرگزاری تسنیم در بیرجند بازدید کرد+ عکسعضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: دانشگاه پیام نور اعتبار 200 میلیارد تومانی می‌گیردرئیس جدید دانشگاه پیام نور خراسان شمالی معرفی شد

وی به سفر اخیر خود به کشور پاکستان اشاره کرد و افزود: ارتباطات خوبی با دانشگاه پنجاب و علامه اقبال و دانشگاه جی سی برقرار شد و به زودی رئیس  دانشگاه جی سی به ایران سفر خواهد کرد.

تقی‌زاده  بیان کرد: دانشگاه جی سی یکی از دانشگاه‌های مشهور این کشور است که در آنجا نظام آموزشی به صئرت حضوری و مجازی فعال است و دانشگاه پنجاب هم در این کشور بیش از 45 هزار دانشجوی حضوری و  مجازی دارد.

وی با بیان اینکه در راستای همکاری‌های مشترک تفاهم نامه‌هایی خوبی منعقد شده است گفت: تبادل استاد و دانشجو، استفاده از تجربیات همدیگر مورد توجه قرار گرفت و آنها خیلی مشتاق تحصیل در دانشگاه ایران بوده و از آن طرف هم مشتاق هستند که رشته‌های زبان و ادبیات فارسی در آن کشور ایجاد کنیم و بتوانیم همکاری‌های مشترک خوبی اجرا کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور بیان کرد: در این راستا رئیس دانشگاه اندونزی  به زودی به ایران سفر می‌کند و از دانشگاه پیام نور بازدید خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دبیرخانه اتحادیه دانشگاه مجازی جهان اسلام دوره‌های مجازی و شبکه‌هایی طراحی و تشکیل داده‌اند  گفت: دبیرخانه این اتحادیه که 57 کشور جهان اسلام عضو آن هستند مورد موافقت قرار گرفته تا دبیرخانه  اتحادیه در دانشگاه پیام نور فعال باشد. 

تقی‌زاده اظهار داشت: در حال حاضر 37 میلیون دانشجوی مجازی در دانشگاه جهان اسلام مشغول به تحصیل هستند و پذیرش دانشجویان را به صورت مجازی در دستور کار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه مسئولیت کمیته اجرایی به صورت دوره‌ای است که در حال حاضر بر عهده دانشگاه آناتولی ترکیه است یادآور شد: ایران هم جزء کمیته اجرایی است که هر چند مدت جلسات مشترک برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور بیان کرد: برای اینکه شعاع گستره فعالیت دانشگاه پیام نور را در خارج کشور برقرار و گسترش دهیم رسالت بین المللی داریم.

انتهای پیام/250

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۵۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: آمریکایی ها به نسخه‌ای که برای کشورهای دیگر می‌پیچند عمل نمی‌کنند و آنچه برای مردم بیان می‌کنند خودشان اعتقاد ندارند. - اخبار استانها -

حجت الاسلام علی درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با اشاره به حوادث اخیر دانشگاه‌های آمریکا و غرب اظهار داشت: آنچه  امروز در عالم غرب در حال رخ دادن است در سرکوب دانشجویان، اساتید دانشگاه و گروه‌های علمی و فرهنگیان جامعه آمریکا نشان از این دارد که آمریکایی‌ها آنچه را که بحث می‌کنند و آنچه برای مردم بیان می کنند خودشان اعتقاد ندارند. 

وی افزود: صحنه‌هایی که ما امروز از برخورد پلیس با دانشجویان دانشگاه‌های مختلف آمریکا دیدیم نشان از این واقعیت دارد که دموکراسی آمریکایی برای حاکمیت حاکمان مستبد غرب در راس حکومت هیچ خط قرمزی برایشان معنا ندارد. 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: در گذشته اگر اتفاقاتی در دانشگاه‌های ایران می‌افتادغربی‌ها می‌گفتند در محیط های علمی نباید برخورد نظامی شود ولی امروزآن نسخه‌ای که برای  کشورهای دیگر می‌پیچیدند خودشان عمل نمی‌کنند. 

درویشی با بیان اینکه اگر برخوردهای امنیتی و انتظامی بد است برای دانشگاه‌های  آمریکا هم باید بد باشد، گفت: غرب مدعی آزادی بیان و عقیده است، دانشجویان ایده‌ای دارند که ایده‌هایشان را بیان می‌کنند پس چرا غربی‌ها در برخورد با ایده دانشجویان عصبانی می شوند و با سرکوب و خشونت جواب آنها را می دهند. 

وی  با بیان اینکه ظاهر فریبنده دنیای غرب امروز برای همگان روشن شده است تصریح کرد: حوادث اخیر دانشگاههای آمریکا و غرب درس بزرگی است که متوجه شویم دموکراسی آنها سخنی بیش نیست و تنها به عنوان قطعنامه های سیاسی و حربه  بر علیه  کشورهای دیگر است.

 

.

 

 
انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند