Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@07:57:04 GMT

قتل زن صیغه‌ای در تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۵۳۹۷

قتل زن صیغه‌ای در تهران

مرد جوان که به خاطر جلب رضایت همسر اولش در یک سناریوی عجیب همسر موقت خود را به قتل رسانده بود به قصاص، پرداخت دیه و شلاق محکوم شد.

به گزارش ایمنا، رسیدگی به این پرونده از اسفند سال ۹۷ با کشف جسد زن جوانی در محدوده شهرک اندیشه آغاز شد. در ادامه بلافاصله مأموران کلانتری در محل حاضر شدند و پس از بررسی اولیه مشخص شد مقتول با طناب خفه شده و جسدش به آن محل منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان تحقیقات معلوم شد که مقتول زنی به نام نسرین بوده که چند سال قبل از شوهرش طلاق گرفته و با پسر خردسالش زندگی می‌کرده است اما از چند ماه قبل با مردی متأهل ارتباط داشته است. در ادامه مرد جوان بازداشت شد و به ازدواج پنهانی با نسرین اعتراف کرد و گفت: پس از آشنایی با نسرین به او علاقه پیدا کرده و صیغه‌اش کردم تا اینکه همسر اولم متوجه ماجرا شد و درخواست طلاق داد.

من برای اینکه زندگی‌ام را حفظ کنم تصمیم گرفتم با طرح نقشه‌ای ساختگی به همسرم ثابت کنم که به خاطر علاقه به او و فرزندانم نسرین را کشته‌ام و با گرفتن فیلم از این صحنه خیالش را راحت کنم. وقتی موضوع را با نسرین در میان گذاشتم او هم پذیرفت که با من همکاری کند.

روز قرار طناب را به دور گردنش انداختم و او بالای سطل رفت. همان موقع تلفنم زنگ زد و وقتی پس از چند دقیقه تلفنم را قطع کردم و به محل برگشتم دیدم سطل از زیر پای نسرین رها شده و واقعاً حلق‌آویز شده است.

پس از محاکمه متهم در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران همسر سابق مقتول به‌عنوان قیم پسرش درخواست قصاص کرد و متهم نیز با تکرار اظهارات خود مدعی شد که قصدش کشتن مقتول نبوده و هنوز هم نمی‌داند که او بر اثر یک حادثه فوت کرده یا خودکشی بوده است.

وی در پاسخ به سوال قاضی که پرسیده بود اگر قصدتان صحنه‌سازی برای تهیه فیلم بوده، چرا آثار ضرب و جرح روی بدن مقتول دیده شده، گفت: من با او درگیر نشدم و ممکن است آثار جراحت مربوط به زمانی باشد که درحال انتقال جسد او بودم. من آن روز به خاطر مصرف مشروبات الکلی در حالت طبیعی نبودم.

با پایان دفاعیات متهم، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند و متهم را برای قتل به قصاص و به خاطر ضرب و جرح به پرداخت دیه و ۸۰ ضربه شلاق برای شرب خمر محکوم کردند.

منبع: رکنا

کد خبر 596272

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قتل قتل عمد جزئيات قتل ارتکاب به قتل قتل خانوادگی رسیدگی به پرونده قتل هولناک ترین قتل های خانوادگی قتل های ناموسی در ایران پرونده قتل عمد مجازات قتل خانوادگی قتل ناموسی حادثه اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران قتل زن صیغه ای در تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، کمیتۀ انضباطی هیئت فوتبال تهران اعلام کرد به‌دنبال حواشی رخ‌داده روز گذشته در جریان بازی تیم‌‎های اتحاد ستارگان و آرمان‌آفرینان در لیگ دو فوتبال تهران و ضرب‌وشتم داور و عوامل برگزاری بازی، ۵ عضو تیم ستارگان محروم شدند. 
درادامه در پی انتشار فیلم مهر و موم بیمارستان محب مهر، پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز شد، در مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و مهر و موم شده است. اما نکته جالب اینجاست که مهر و موم وقتی صورت گرفته که مراجعه کننده‌ها تو بیمارستان بودن و گلایه‌ای همیشگی از ترافیک که هیچ تلاشی هم برای حلش نمیشه خبر‌های ویژهای امشب تهران بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • (ویدئو) تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به خاطر ضرب و شتم داور
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون