Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از بارندگی‌های اخیر در استان هرمزگان هجوم عقرب‌ها به منازل مسکونی آرامش را از مردم ساکن در شهرستان‌های شرقی استان به ویژه روستای چاهنان بخش سندرک میناب گرفته است.

بر اساس آمار ارائه شده از سوی مسئولان بیمارستان میناب تنها در مدت ۲۴ ساعت ۳۸ نفر مورد گزش عقرب قرار گرفتند که آماری بسیار نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اعزام یک تیم ویژه به مناطق شرقی هرمزگان

فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: متاسفانه پس از بارندگی‌های اخیر هجوم عقرب‌ها به منازل مسکونی بیشتر شده که برای بررسی این موضوع تیمی متشکل از کارشناسان مبارزه با بیماری ها و حشره شناس به مناطق شرقی استان اعزام می‌شود.

به گفته نوروزیان هر سال بین ۴ تا ۵ هزار نفر در استان هرمزگان مورد گزش عقرب قرار می‌گیرند و به طور میانگین ۱۰ نفر جان خود را از دست می‌دهند.

او بهسازی و سم پاشی محیط را دو راه موثر برای جلوگیری از هجوم عقرب‌ها به منازل مسکونی عنوان کرد و گفت: افرادی که مورد گزش نیش عقرب و مار قرار می‌گیرند، باید در سریع‌ترین زمان ممکن برای دریافت سرم ضد عقرب و مار به بیمارستان یا مراکز درمانی مراجعه کنند.

آمار عقرب گزیدگی در هرمزگان و راه‌های درمان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گودرزی کارشناس اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان نیز علت اصلی هجوم عقرب‌ها به منازل مسکونی در شرق هرمزگان را بارش‌های سیل آسا و تخریب پناهگاه این موجوات سمی عنوان کرد.

علت هجوم عقرب‌ها به منازل مسکونی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عقرب گزیدگی نیش عقرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از آبگرفتی منازل و معابر زاهدان پس از بارش های بهاری

منازل شهروندان و معابر سطح شهر زاهدان در پی بارش های بهاری موجب جاری شدن  سیلاب و ابگرفتگی شد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل هجوم مهاجران به ایرلند
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • گزارش فرایدی نایت اسمکدان 26 آوریل؛ نیش دوست از نیش عقرب بدتر است/ اخبار WWE
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • نگرانی از هجوم گردوغبار به ۴ استان
  • تصاویری از آبگرفتی منازل و معابر زاهدان پس از بارش های بهاری
  • هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)