Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مسئول پاتوق عکس حوزه هنری خراسان رضوی گفت: پاتوق عکس حوزه هنری خراسان رضوی با دعوت از جمعی از عکاسان مطرح ایران و خراسان نمایشگاهی با عنوان مرثیه حسینی در گالری اشراق برگزار می‌کند.

قدیر وقاری در گفت‌وگو با ایسنا درباره برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه گروهی عکس مرثیه حسینی با موضوع فرهنگ و آئین‌های عزداری مردم در شهرها و روستاهای ایران در ماه‌های محرم و صفر با آثاری از ۴۱ عکاس در نگارخانه اشراق حوزه هنری خراسان رضوی در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این نمایشگاه عکس‌هایی از مرحوم احمد خادم‌الحسینی، ابراهیم بهرامی، هاشم جوادزاده، قدیر وقاری، سیدعلی سیدی، حمید سبحانی، فرامرز عامل بردبار، مهران میرزایی، میلاد سمنگانی، سمیرا غفاریان قالیباف، اسحاق آقائی، احمد تاجی، رضا فخری، اصغر بشارتی، ناصر محمدی، علی سامعی، مهدی زارعی، حامد نیرومند قوچانی، حسن باقری، علی حسنعلی‌زاده، معصومه ضابط‌نیا، مهدی وقاری، مصطفی نیک‌نقش، سید مصطفی یوسفی، مانی پهلوان، سعید ربیع‌زاده، رضا رادپور، حسین کامشاد، جابر غلامی، مهدی عقیقی، مجتبی حسن‌پور، احسان کمالی، احسان مرتضوی، جاوید تفضلی، حسین توحیدی‌فر، داوود کهن‌ترابی، سجاد انتظاری، شکوه مهربان، عباس خسروزاده، مجید یعقوبی و هادی دهقانپور به نمایش در خواهد آمد.

مسئول پاتوق عکس حوزه هنری خراسان رضوی با دعوت از علاقه‌مندان برای تماشای این آثار بیان کرد: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ۲۵ مرداد ماه از ساعت ۱۸ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از روز سه‌شنبه، ۲۵ مرداد ماه، به مدت ۱۰ روز صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۱۹:۳۰ به حوزه هنری خراسان رضوی واقع در خیابان هاشمیه، بین هاشمیه ۲۰ و ۲۲، نگارخانه اشراق مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری نمایشگاه عکس حوزه هنری خراسان رضوی امام حسين ع محرم حوزه هنری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۵۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی در بازدید خود از اداره کل محیط زیست استان که به مناسبت هفته زمین پاک صورت گرفت، دستور ساخت تیمارگاه حیات وحش استان را صادر کرد.

یعقوبعلی نظری در این بازدید با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزشی در حوزه محیط زیست، گفت: با ارتباطی که از طریق این محور‌ها برقرار می‌شود مدیریت این حوزه راحت‌تر پیش خواهد رفت.

وی افزود: محیط‌زیست یک زیرساخت لازم برای همه فعالیت‌هاست که هم برای حال و هم برای آینده ضرورت دارد.

استاندار خراسان رضوی بر روان‌سازی و تسریع در صدور مجوز‌ها تاکید و بیان کرد: در محیط زیست نگاه ایجابی باید وجود داشته باشد.

در این تیمارگاه، حیات وحش از جمله پرندگان آسیب دیده تیمار می‌شوند و پس از بهبودی به محیط زیست برخواهند گشت.

استاندار خراسان رضوی در برنامه امروز خود از بخش‌های مختلف اداره کل محیط زیست استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این حوزه قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی