Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@11:14:33 GMT

برگزاری بیش از ۳۰ نمایشگاه در یزد تا پایان سال

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۵۴۶۱

برگزاری بیش از ۳۰ نمایشگاه در یزد تا پایان سال

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی نمایشگاه های بین المللی یزد، احمد قافی افزود: پس از برگزاری چهار نمایشگاه موفق در فصل بهار، به دلیل نصب سیستم های سرمایشی و تهویه جدید سالن، در ماه های تیر و مرداد نمایشگاهی برگزار نشد اما از ابتدای شهریور ماه با تصویب کارگروه توسعه صادرات استان  و تقویم نمایشگاه یزد به صورت فشرده تا پایان سال اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از دیگر اقدامات انجام شده در فصل تابستان به تکمیل بخش دیگری از کمربند سبز اطراف نمایشگاه و آماده سازی سالن موقت نمایشگاهی در فضای باز اشاره و اظهار کرد: عملیات احداث ۱۲ هزار متر سالن مسقف و پیشرفته نمایشگاه یزد در ماه های آتی شروع شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی یزد ارتقای سطح کیفی و کمی نمایشگاه ها را از مهمترین اهداف نمایشگاه یزد عنوان کرد و بر لزوم مشارکت شهروندان در برنامه های فرهنگی نمایشگاه تاکید کرد.

وی در ادامه از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای تعاون استان در اول شهریورماه خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا چهارم شهریورماه ادامه دارد.

برچسب‌ها اقتصادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افتتاح نمایشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افتتاح نمایشگاه اقتصادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افتتاح نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات خط مقدم با ۷۰ عنوان در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی تهران حضور پیدا می‌کند که از این تعداد ۶ عنوان چاپ اول بوده و باقی، تجدید چاپ هستند.

رونمایی از کتاب‌هایی ازجمله صنوبر، پروانه سوم، نامه‌ای از جنوب، نورا، صبح واقعه، کتب کنعان، پرتگاه، پشت پاشنه، رخت شو از جمله برنامه‌های این انتشارات در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است. همچنین برگزاری نشستی با موضوع چالش‌های تولید روایت از جبهه مقاومت برای مخاطبان نوجوان و بزرگسال از دیگر برنامه‌هایی است که توسط این انتشارات در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

رونمایی و بررسی کتاب نامزد گلوله‌ها نوشته مرتضی سرهنگی به همراه نقد کتب مربوط به شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در نمایشگاه کتاب توسط این ناشر پیگیری می‌شود.

کد خبر 6097452 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان این حوزه هستیم
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد
  • هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • برگزاری نمایشگاه پرمخاطب و ترافیک تهران