Web Analytics Made Easy - Statcounter

عمران خان، رئیس حزب تحریک انصاف پاکستان که پیشتر نخست‌وزیری را بر عهده داشت، گفت که تلاش‌هایی در این کشور برای بازگرداندن نواز شریف، نخست‌وزیر سابق پاکستان از لندن در ماه آینده میلادی در جریان است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری پی.تی.آی، عمران خان، سیاستمدار پاکستانی که سابقا ورزشکار رقابت‌های کریکت بوده، همچنین گفت که "تشکیلات" حاکم در پاکستان در حال اعمال فشار به منظور "لغو رد صلاحیت مادام‌العمر نواز شریف" به منظور ایجاد امکان شرکت او در رقابت مربوط به انتخابات سراسری آتی در سال ۲۰۲۳ در پاکستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمران خان ضمن اشاره غیرمستقیم خود به تشکیلات نظامی قدرتمند پاکستان در جریان یک تجمع مربوط به حزبش در محل استادیوم هاکی ملی در شهر لاهور بیان کرد: توطئه‌ای برای رد صلاحیت من در دولت و هموار کردن راه برای بازگشت نواز شریف، رهبر حزب مسلم لیگ شاخه نواز از لندن به پاکستان در ماه آینده میلادی در جریان است.

حزب مسلم لیگ نواز پاکستان تقریباً به طور رسمی اعلام کرده است که نواز شریف، رهبر این حزب قبل از انتخابات سراسری بعدی این کشور به جهت شرکت در "رویارویی واقعی" با عمران خان به پاکستان بازخواهد گشت. رعنا ثناالله، وزیر کشور پاکستان هم اخیراً اعلام کرد که نواز شریف پیش از انتخابات سراسری بعدی برای مدیریت کمپین انتخاباتی حزب بازخواهد گشت.

بر اساس گزارش‌ها، کمیسیون انتخاباتی پاکستان در تدارک برای برگزاری انتخابات سراسری تا اکتبر، یک سال زودتر از موعد تعیین شده برای آن است. ثناالله، وزیری که نزدیک به نواز شریف محسوب می‌شود، در ادامه گفت که ممکن است از طریق پارلمان "اصلاحات خاصی" برای لغو رد صلاحیت مادام‌العمر نواز شریف اعمال شود.

عمران خان که چندی پیش از نخست وزیری پاکستان خلع شد، همچنین گفت که تحت این توطئه، نواز شریف تا پایان ماه سپتامبر به پاکستان بازگردانده خواهد شد. او اظهار کرد: من را با یک غارتگر مقایسه نکنید. من می‌خواهم به توطئه‌گران بگویم که هر چه بادا باد، من هیچ معامله‌ای نخواهم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نواز شریف پاكستان عمران خان انتخابات سراسری عمران خان نواز شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا به ۲۳۱۷ دلار رسید

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت طلا تا حدی در روز چهارشنبه افزایش یافته است. افزایش تنش‌ها در خاورمیانه از قیمت طلا حمایت کرده، اما تمرکز اصلی سرمایه‌گذاران بر کاهش احتمالی نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در سال جاری میلادی است.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۳ درصد افزایش به ۲۳۱۷ دلار و ۹ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک با یک کاهش ۰.۱۱ درصدی به ۲۳۲۱ دلار و ۶۰ سنت رسیده است.

رژیم صهیونیستی حمله به رفح در جنوب غزه را آغاز کرده که مذاکرات آتش بس با حماس را پیچیده‌تر می‌کند. بدین ترتیب تمایل به خرید طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن افزایش می‌یابد.

به گزارش رویترز، از طرف دیگر افزایش احتمال پایین آمدن نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در سال جاری میلادی به دنبال انتشار اطلاعات ضعیف اشتغال در این کشور از قیمت طلا حمایت کرده است. این خبر ارزش دلار را هم پایین آورده که خرید طلا را برای دارندگان سایر ارز‌های دنیا ارزان‌تر می‌کند.

طلا بیش از ۱۰۰ دلار پایین‌تر از اوج ماه آوریل معامله می‌شود یعنی زمانی که تهدید جنگ بین رژیم صهیونیستی و ایران تقاضا برای این فلز گرانبها را به شدت افزایش داده بود.

ارزش دلار تقریباً ثابت مانده و مانع بالا رفتن بیشتر قیمت طلا شده است. بازار‌ها منتظر سرنخ‌های بیشتری نسبت به سیاست نرخ بهره فدرال رزرو هستند.

بسیاری از مقامات بانک مرکزی آمریکا اعلام کرده‌اند این بانک در فکر پایین آوردن نرخ بهره در سال جاری میلادی است، اما احتیاج به اطلاعات قانع‌کننده بیشتری در مورد کاهش تورم دارد.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره بدون تغییر به ۲۷ دلار و ۵۵ سنت رسیده است و پلاتین با ۰.۰۹ درصد کاهش ۹۷۷ دلار و ۷۲ سنت معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ‌برپایی تورهای شهروندی عمران و پیشرفت در شیراز
  • قیمت طلا به ۲۳۱۷ دلار رسید
  • رقص چشم‌نواز حامد آهنگی با آهنگ عربی مقابل چشمان مردم +ویدئو
  • کاری که زنان با دختر دف‌نواز کردند! فرزند مطهری : «من مخالفتی نداشتم برخی زنان گفتند نباید دف بزند» می‌گویند لاک غلیظ داشته است (فیلم)
  • پاکستان: نه پایگاه نظامی به آمریکا داده و نه خواهیم داد
  • آیپد و آیفون تاشو سال آینده عرضه می‌شوند
  • آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • طبیعت چشم‌نواز دورود لرستان + فیلم
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد