Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفته خبرنگار “علی بابایی کارنامی” نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با حضور “ حسین جوادی” مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از فعالین عرصه رسانه تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم مردمی بوده و مدیران پای کار و میدانی دارد، برخی‌ها به استاندار مازندران نقد دارند اما انصافا دغدغه‌های خاصی دارد و پیگیر حل مشکلات مردم و اقشار خاص جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی بابایی کارنامی در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به آسیب‌های شغل خبرنگاری در جامعه و خانواده، اظهار کرد: در حال حاضر در کشور قوانین مستحکمی برای دفاع از حقوق خبرنگاران نداریم، اگر امروز صدای خبرنگار به‌عنوان صدای افکار عمومی برای جامعه در حوزه‌های محتلف بلند می‌شود این صدا صدایی از جنس مردم و سراسر صداقت است.

وی افزود: من که در گذشته یک شورای روستا به‌عنوان وکیل مردم انتخاب شدم، برخی راحت طلبی‌ها را که می‌بینم، نگران میشم و با صداقت مسائل را مطرح می‌کنم، در کنار آن در نظام جمهوری اسلامی اتفاقات مثبتی رقم خورد، دیگر خبری از کدخداها نیست، امام راحل و شهدای استان برای ما الگو هستند، بنده نقدهای اصحاب رسانه را در دوران دو دولتی که تجربه کردم انصافا به‌جا بود، ما از این انتقادات استفاده خواهیم کرد و در آینده نزدیک از ظرفیت خبرنگاران برای حضور در مجلس استفاده خواهیم کرد.

بابایی کارنامی عنوان کرد: در دولت‌های قبل مدیران در میدان نبودند، توازنی بین پرداخت حقوق و دستمزد نبود، بدترین دوران مجلس مجلسی است که آغاز کارش مصادف با تغییر تحول دو دولت یعنی دولت اول و دولت آخر یک گفتمان باشد، به تعبیر مقام معظم رهبری نمایندگان مجلس دو وظیفه دارند، اول تبیین و تسهیل قوانین و دوم نظارت، طبق عملکرد حوزه نظارتی مجلس بهتر از بقیه بخش‌ها عمل می‌کند‌، مجلس ۱۷۶ نماینده دارد و مهم ارائه کار کمی است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرنگار مجلس مازندران ساری هفته خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»

به گزارش «تابناک» به نقل از فرارو، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • دنیا از توان نظامی ایران متحیر شده است
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس