Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، میلاد عبادی‌پور در خصوص شرایط تیم ملی والیبال در آستانه شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان، اظهار داشت: شرایط خوب و مناسبی داریم و آماده مسابقات قهرمانی جهان هستیم؛ مسابقاتی که تیم‌ها با قدرت بیشتری در این تورنمنت حاضر می‌شوند.

وی ادامه داد: آماده شدیم تا بازی‌های خوبی که در لیگ ملت‌ها داشتیم را ادامه دهیم و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام بازیکنان در تمرینات از جان و دل مایه گذاشتند چون می‌دانیم وارد چه تورنمنت سختی می‌شویم و این مسابقات بسیار متفاوت از لیگ ملت‌هاست.

کاپیتان تیم ملی والیبال در ادامه درباره بحث‌های مطرح شده در خصوص نواقص فدراسیون والیبال، عنوان کرد: همان‌طور که می‌دانید فدراسیون نواقصی داشت و البته تمام فدراسیون‌ها در کل دنیا نواقصی دارند. دلیل تاکید ما این بود که دوست داشتیم این نواقص وجود نداشته باشد تا با بهترین شرایط وارد هر تورنمت شویم. البته برای مسابقات قهرمانی جهان با مدیریت خوب داورزنی و بهروز عطایی نواقص بسیار کمتر شده است و تیم به گونه ای پشتیبانی شده که با بهترین شرایط عازم مسابقات قهرمانی جهان می‌شود.

وی ادامه داد: این تیم می‌تواند یکی از بهترین اتفاقات برای والیبال ایران باشد. ورزش برد و باخت دارد و در زمین مسابقه ممکن است خیلی چیزها اتفاق نیافتد اما همین که داورزنی تصمیم می‌گیرد که این نواقص فدراسیون را برطرف کند امتیاز بزرگی برای والیبال ایران است و می‌تواند برای آینده والیبال ایران هم اتفاق خوبی بسازد تا در آینده شاهد تیمی پرقدرت از کشورمان باشیم.

عبادی‌پور با تاکید بر این که مردم ایران هیچ‌گاه تیم ملی ایران را تنها نگذاشته‌اند، گفت: مردم در روزهای سخت و روزهای خوش همراه ما بودند. با خنده‌های ما خندیدند و با اشک‌های ما اشک ریختند. دمشان گرم. امیدوارم مثل روزهای گذشته در این تورنمنت هم دعای خیرشان پشت سر تیم باشد. به خاطر مردم است که می‌توانیم صد درصد توان خود را در این مسابقات بگذاریم و اگر مردم نبودند ما و والیبال هم وجود نداشتیم. همه مدیون مردم هستیم. با دعای خیر مردم عزیز ایران بهترین اتفاق برای والیبال کشورمان رقم خواهد خورد.

مسابقات والیبال قهرمانی جهان از چهارم شهریورماه به میزبانی اسلوونی و لهستان برگزار می‌شود و ایران با تیم های مصر، آرژانتین و هلند همگروه است.

برچسب‌ها فدراسیون والیبال میلاد عبادی پور تیم ملی والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون والیبال میلاد عبادی پور تیم ملی والیبال فدراسیون والیبال میلاد عبادی پور تیم ملی والیبال مسابقات قهرمانی جهان عبادی پور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت

تیم والیبال ساحلی ایران یک با شکست نیوزلند دو به جمع چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا راه یافت و موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا با حضور 32 تیم از روز چهارشنبه 12 اردیبهشت آغاز ‌شده و فردا (یکشنبه - 16 اردیبهشت) در شهر «روی‌اِت» کشور تایلند با معرفی برگزیدگان به پایان می‌رسد.

ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد

در بازی‌های امروز، تیم والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده - امیرعلی قلعه‌نویی) با شکست 2 بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی - وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت. نوجوانان ساحلی ایران که امروز (شنبه - 15 اردیبهشت) برای دومین بار به میدان رفتند با امتیازات 21 بر 10 و 21 بر 7 حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.

با کسب این نتیجه و راهیابی تیم والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر 19 سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه‌نویی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که در شانگلو چین برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد
  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت