Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشی از جاده دسترسی به روستاهای پائین طالقان در محدوده روستای شهراسر سال‌هاست که خاکی و بدون آسفالت باقی مانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، بخشی از جاده دسترسی به روستاهای پائین طالقان در محدوده روستای شهراسر سال‌هاست که خاکی و بدون آسفالت باقی مانده است.

یکی از رانندگانی که روزانه از این مسیر تردد می‌کند، به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ با بارش باران جاده گل و لای شده و در تابستان هم گرد و خاک جاده مردم را اذیت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی ادامه می دهد؛ جلوبندی بسیاری از خودروها خراب شده و مردم گرفتار شده اند، در نتیجه متولیان امر باید برای رفع چالش های این جاده تدبیر داشته باشند.   نامناسب بودن بخشی از جاده که کمتر از ۲ کیلومتر است تردد اهالی ۱۸روستای پائین طالقان را سخت کرده و خرابی جاده گلایه آنها را به همراه داشته است.     یکی از اهالی روستای پائین طالقان در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ ۱۸۰۰ متر از این جاده خاکی است و مردم ناچارند راه ۱۸ کیلومتری را از مسیر ۴۵ کیلومتری بروند.   یزدانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای طالقان در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ تعدادی از محورهای حوزه پائین طالقان پس از احداث سد زیر آب رفت.   وی ادامه داد: شرکت آب منطقه ای استان تهران موظف به احداث و تکمیل محورهای مذکور شده است اما بیش ۱۷۰۰ متر خاکی و بلاتکلیف مانده است.     یزدانی اظهار داشت: درصددیم به محض تخصیص اعتبارات لازم این مسیر را به مرحله بهسازی و آسفالت برسانیم تا دغدغه روستائیان برطرف شود.   متاسفانه اغلب راه های ارتباطی روستاهای طالقان یا خاکی هستند و یا سال ها است که از عمر آسفالت آنها می گذرد و اعتبار شهرستانی آنها کم است.   بدون شک آسفالت راه های مذکور در گرو تخصیص اعتبارات استانی و ملی است تا مردم ۱۸ روستای پائین طالقان در مسیر تردد خود با مشکل مواجه نشوند.          انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم

روستای شورکش از توابع شهرستان بابل استان مازندران است. بر روی رودخانه این روستا پل چوبی که هیچگونه ایمنی ندارد جهت عبور اهالی در نظر گرفته شده است اما با بارش های اخیر و سیلابی شدن رودخانه تنها پل چوبی این رودخانه تخریب شد و اهالی این روستا را با مشکل مواجه کرد.

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلم از مسئولان درخواست رسیدگی و ساخت پل بر روی این رودخانه را کرد.

منبع: علی حاجی آقازاده سنگرودی - مازندران

بیشتر بخوانید:

عبور دلهره‌آور و ترسناک از رودخانه کشکان پلدختر + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • آیین گاوکشان 
  • علم گرفتار سانسور و تبعیض رسانه‌ای/ وقتی اسمی از دانشمندان آسیایی و آفریقایی به میان نمی‌آید
  • بارش باران سد خاکی روستای حصن آباد را پر آب کرد + فیلم
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است