Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@01:13:13 GMT

میزان هزینه‌کرد شهرداری‌ در اربعین مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۶۲۹۲

میزان هزینه‌کرد شهرداری‌ در اربعین مشخص شد

به گزارش قدس آنلاین، بررسی مجوز هزینه‌کرد شهرداری تهران برای مشارکت در برگزاری مراسم اربعین در دستور کار هشتاد و پنجمین شورای شهر تهران قرار گرفت.

در ادامه محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به موضوع اربعین گفت: تقسیم کاری میان شهرداری‌های مختلف تهران و معاونت‌ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متناسب با وضعیت اقتصادی و وظایفی که برعهده شهرداری تهران گذاشته شده است خواستار تصویب آن در شورای شهر تهران هستیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اظهار کرد: بنده به عنوان عضو ستاد اربعین باید بگویم شهرداری تهران هم در کمیته خدمات شهری و هم در کمیته حمل و نقل مسئولیت دارد.

وی ادامه داد: تمامی احکام توسط برای بنده صادر شده است و شهردار تهران هیچ حکمی را برای کسی صادر نکرده است.

توکلی زاده با بیان اینکه اثرگذاری اربعین کم نیست، گفت: ما جای نهادی را اشغال نمی‌کنیم و با توجه به تقسیم بندی ملی به دنبال خدمت به شهروندان هستیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه به هیچ کدام از نیروهای شهرداری در اربعین حق مأموریت داده نمی‌شود، گفت: اشتیاق بر مشارکت و حرکت داوطلبانه بسیار زیاد است و شهرداران مناطق را موظف کرده‌ایم تا ستادهای مردمی تشکیل دهند.

وی تصریح کرد: ۳۰ میلیارد تومان بودجه بسیاری نیست. جلساتی را برای افزایش این بودجه با مجمع خیرین برگزار کرده‌ایم.

توکلی زاده با اشاره به انتخاب پاکبانان گفت: انتخاب پاکبانان برای حضور در اربعین کاملاً فراخوانی است و برای حضور آنها در مراسم مواردی همچون واکسن، سن و توانایی جسمی اهمیت دارد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری گفت: به دنبال افزایشی به عدد بودجه شهرداری نیستیم بلکه به دنبال دریافت مجوز از شورای شهر تهران برای خرج آن در محلی دیگر هستیم.

در ادامه با اکثریت آرا هزینه کرد شهرداری تهران در مراسم اربعین به تصویب رسید.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اربعین معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: وضعیت نظافت تهران در مقایسه با پاریس، پایتخت فرانسه، جایگاه بهتری دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا محمدی؛ مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران امروز در حاشیه مراسم تکریم 800 نفر از پاکبانان که به مناسبت روز جهانی کارگر  و با حضور حمید جوانی؛ شهردار منطقه 3 برگزار شد، اظهار کرد: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت تصریح کرد: سامانه 137 برای گزارش موارد به شهروندان ارائه می‌شود، با این حال شاهد کاهش تماس‌های مربوط به گلایه‌ها هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • مافیای «بافت تاریخی» به زمین می‌خورد؟