Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دیدار عیسی فرهادی با مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع مطرح شد: رویداد نوآوری و فناوری هوانوردی به منظور تجاری سازی توانمندی های صنایع هوایی کشور در منطقه آزاد انزلی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ عیسی فرهادی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان، با حضور در مجموعه سازمان صنایع هوایی کشور با امیر سرتیپ افشین خواجه فرد معاون وزیر دفاع و مدیرعامل آن سازمان دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیسی فرهادی با تصریح براینکه تلاش های علمی و تکنولوژیک مدیران و نیروهای متخصص سازمان صنایع هوایی کشور باعث افتخار است، اظهار داشت: منطقه آزاد انزلی با توجه به موقعیت جغرافیایی متمایزی که مشتمل بر نزدیکی به پایتخت و قرار گرفتن در مراکز جمعیتی و قطب های تولیدی-صنعتی کشور می باشد و جایگاه استراتژیک خود در ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر، فرصت کم نظیری برای گسترش مناسبات و همکاری های اقتصادی و تکنولوژیک با کشورهای حوزه اوراسیا و دریای خزر قلمداد می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به توافقنامه منعقده دو سازمان، از گسترش بیش از پیش همکاری های دو طرف استقبال نمود و تأکید کرد که برگزاری رویداد نوآوری و فناوری هوانوردی کشور به میزبانی منطقه آزاد انزلی؛ آغاز فصل نوینی از همکاری های دو جانبه در مسیر تولید برخی محصولات صنایع هوایی به منظور صادرات به کشورهای منطقه، خواهد بود.

امیر سرتیپ افشین خواجه فرد با اظهار خوشحالی از حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در مجموعه تحت مدیریت خود،راهبرد سازمان صنایع هوایی را تجاری سازی محصولات تولیدی این مجموعه عنوان نمود و گفت: برگزاری رویداد نمایشگاه نوآوری و فناوری هوانوردی در منطقه آزاد انزلی را باید در همین راستا تحلیل کرد که یکی از برنامه های سازمان در مسیر اجرای منویات مقام معظم رهبری در قالب شعار سال، یعنی حمایت تولیدات دانش بنیان و اشتغال آفرین نیز محسوب می شود.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با ارائه تحلیلی از ارزش افزوده تولیدات حوزه های مختلف صنایع هوایی در زمینه تولید علم و درآمدهای ارزی در اقتصاد بین المللی، اضافه کرد: باعنایت به موقعیت جغرافیایی منطقه آزاد انزلی، فرصت های پیش روی گسترش تعاملات با کشورهای حوزه اوراسیا و دریای خزر و توانمندی های علمی و نیروهای متخصص در استان گیلان و استان های همجوار، بعد از ده دوره برگزاری در کیش، این نمایشگاه با رویکرد حمایت از شرکت های دانش بنیان به میزبانی منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.

لازم به ذکر است در این نشست دو طرف با تصریح بر لزوم بهره گیری همه جوامع هدف رویداد نمایشگاهی مزبور، بر تعویق زمان برگزاری رویداد از هشتم تا یازدهم شهریورماه به زمانی دیگر توافق کرده و تعیین زمان دقیق به بررسی کارشناسی موکول نمودند.

گفتنی است در جریان این بازدید، عیسی فرهادی و هیأت همراه، از چند مجموعه سازمان صنایع هوایی کشور بازدید کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عیسی فرهادی منطقه آزاد انزلی رویداد نوآوری فناوری هوانوردی نوآوری و فناوری هوانوردی سازمان صنایع هوایی منطقه آزاد انزلی صنایع هوایی کشور مدیرعامل سازمان عیسی فرهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در دیدار حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با محمد‌ مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی راهکارهای گسترش روابط فی مابین و همکاری های در حوزه فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق و احیای مجتمع فرهنگی و هنری منطقه آزاد ماکو از جمله موضوعات مورد بحث در این دیدار بود.

مقرر شد بزودی تفاهم نامه همکاری فی مابین به امضای طرفین برسد.

دیگر خبرها

  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود
  • جهش در اقتصاد کشور نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق