Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده جنبش حماس در ایران گفت: وظیفه مهم ما این است که یک پروژه منطقه‌ای را در برابر سلطه جویی آمریکایی و اسرائیلی تعریف کنیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قدومی، نماینده جنبش حماس در ایران در نشست گرامیداشت روز معاونت اسلامی که از سوی مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها و در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، گفت: امروز در کرانه باختری شاهد یک بیداری جدید هستیم و ما توانسته ایم نه تنها در کرانه باختری بلکه در نابلس، جنیس و دیگر مناطق نیز زمام امور را به دست بگیریم و این مسئله نیز بعد از نبرد سیف القدس تجلی بیشتری یافته به گونه‌ای که امروز تمام سرزمین فلسطین به مکمل هم تبدیل شده اند و همه با هم شعار نابودی اسرائیل را سر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه نبرد شمشیر قدس برای فلسطین در سطوح ملی، منطقه‌ای و بین المللی یک پیروزی بود، تصریح کرد: این جنگ یک جنگ انسانی علیه اسرائیلی‌ها به شمار می‌رود. همچنین مسئله مهم در رابطه با این جنگ شکست روایت صهیونیست‌ها بوده است. از طرفی ما در این جنگ شاهد پیشرفت نظامی و میدانی مقاومت بودیم به گونه‌ای که مقاومت کاری کرد که ۸۰ درصد از صهیونیست‌ها از جمله ژنرال‌ها به پناهگاه‌ها رفتند.

قدومی به نقش نبرد شمشیر قدس در ایجاد وحدت بین مردم و گروه‌های مقاومت اشاره کرد و افزود: این جنگ وحدت تصمیم گیری را بین گروه‌های مقاومت با تشکیل اتاق فکر مشترک بین حماس و جنبش جهاد اسلامی رقم زد.

نماینده جنبش حماس در ایران با بیان اینکه ما در نبرد شمشیر قدس شاهد پسرفت پروژه آمریکایی و اسرائیلی و همچنین ضعف رژیم صهیونیستی بودیم، تصریح کرد: امروز رژیم صهیونیستی دچار ناامیدی سیاسی شده به گونه‌ای در دو سال اخیر ۵ انتخابات در سرزمین‌های اشغالی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه بعد از نبرد شمشیر قدس شاهد التماس اسرائیل برای مذاکره بودیم، افزود: پسرفت و شکست پروژه آمریکایی اسرائیلی یک نوع خلا را در منطقه و جهان ایجاد کرده با این اوصاف کارشناسان سیاسی معتقدند که ما در حال حرکت به سمت یک نظام سیاسی جدید هستیم.

قدومی تصریح کرد: وظیفه مهم ما این است که یک پروژه منطقه‌ای را در برابر سلطه جویی آمریکایی و اسرائیلی تعریف کنیم و با همکاری و شراکت مردم منطقه مانع از نفوذ اجنبی و اسرائیل شویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قدومی نشست خبری حماس آمریکایی و اسرائیلی نبرد شمشیر قدس منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۶۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی

نیروهای مسلح یمن یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای مسلح یمن یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

بر اساس بیانیه نیروهای مسلح یمن نیروی دریایی ارتش یمن با تعدادی موشک مناسب، ناو آمریکایی (MAERSK YORKTOWN) را در خلیج عدن هدف قرار داد.

طبق این بیانیه در عملیات دیگر در اقیانوس هند ناو اسرائیلی (MSC VERACRUZ) با پهپاد هدف قرار گرفته است.

کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو بردانصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خوردهنیه:یمن اقتصاد اسرائیل را متلاشی کرد/حمایت قدرتمندانه ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • نبرد آمریکا با شعارهای آمریکایی
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • اردوغان: حفاظت از قدس وظیفه ماست/ نام نتانیاهو به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است
  • خیزش جنبش اصیل دانشجویی در آمریکا
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی + جزئیات ۳عملیات دیگر
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • لزوم تعریف پروژه‌های هوشمندسازی مبتنی بر ظرفیت کردستان
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید