Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@22:03:55 GMT

اعلام اسامی هیات انتخاب رویدادی به مدیریت مجید مجیدی

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۶۶۶۲

اعضای هیات انتخاب سومین رویداد فیلم کوتاه «تصویر دهم» به مدیریت مجید مجیدی اعلام شدند.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش رسیده، محمد رهبر دبیر سومین رویداد «تصویر دهم»، اعضای هیات انتخاب این رویداد فیلم کوتاه را معرفی کرد. اعضای این هیات به ترتیب حروف الفبا عبارتند از:
حمید بهرامیان (کارگردان سینما)، محمدحسین پویانفر (کارشناس مذهبی)، حامد جوادزاده (تهیه‌کننده، برنامه‌ساز و مدرس رسانه)، سیاوش حقیقی (تهیه‌کننده)، فرهاد قائمیان (بازیگر)، محمدرضا مصباح (تهیه کننده سینما) و هادی نائیجی (کارگردان سینما).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای هیات انتخاب سومین رویداد فیلم کوتاه به ریاست محمد رهبر دبیر رویداد «تصویر دهم» علاوه بر انتخاب فیلم‌های کوتاه، ایده‌های داستانی رسیده به جشنواره را برای حمایت از تولید بررسی خواهند کرد. شیوه انتخاب آثار، بر اساس امتیازدهی اعضای هیات انتخاب خواهد بود.

بر اساس این گزارش، مهلت دریافت آثار سومین رویداد فیلم کوتاه عاشورایی «تصویر دهم» با مدیریت مجید مجیدی تا ۳۱ شهریورماه در دو بخش فیلم کوتاه و ایده‌های داستانی ادامه دارد.

رویداد فیلم کوتاه «تصویر دهم» توسط خیریه راه ایمان و با مشارکت عتبه مقدس حسینی (علیه السلام) برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجید مجیدی رویداد فیلم کوتاه اعضای هیات انتخاب سومین رویداد تصویر دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)

به گزارش ورزش سه، 15 اردیبهشت 1392 برای استقلالی‌ها یک روز خاص است و در چنین روزی با تک گل جواد نکونام قهرمانی در لیگ برتر را قطعی کردند و جام قهرمانی دوازدهین دوره لیگ برتر را بالا بردند.

استقلال در این مسابقه با ترکیب سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، علی حمودی،هاشم بیک‌زاده، خسرو حیدری، جواد نکونام، مجتبی جباری،جیلوید ساموئل، سیاوش اکبرپور و فرهاد مجیدی به میدان رفت.

دقیقه 19 بازی استقلال و فولاد لحظه سرنوشت ساز این مسابقه بود، فرهاد مجیدی با نفوذ به محوطه جریمه فولاد مهدی امیرآبادی را در شرایطی قرار داد که او را سرنگون کند و پنالتی به سود استقلال اعلام شود و جواد نکونام سرمربی حال حاضر استقلال این توپ را به گل تبدیل کند.

در ادامه مسابقه آبی‌ها توانستند از تک گل خود دفاع کنند و با بسته نگه‌داشتن دروازه یک هفته زودتر از پایان لیگ برتر به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسند.

ویدئو: 236969

سال‌ها از این روز می‌گذرد و پایه گذار تک گل قهرمانی استقلال فرهاد مجیدی به همراه این تیم و به عنوان سرمربی موفق شد با این تیم جام قهرمانی را بالا ببرد و در حال حاضر جواد نکونام سرمربی آبی‌ها پنج هفته تا قهرمانی لیگ برتر فاصله دارد و در صورت پیروزی در هفته های آینده بدون هیچ قید و شرطی به همراه این تیم قهرمان خواهد شد.

سرمربی استقلالی‌ها که سابقه قهرمانی با این تیم را در لیگ برتر دارد حالا به عنوان سرمربی برای کسب این عنوان تلاش می‌کند، سالروز قهرمانی استقلال در لیگ برتر برای استقلالی‌ها دو نام درخشان دارد، فرهاد مجیدی و جواد نکونام و باید دید شماره 6 سابق استقلال می‌تواند مسیر هم‌تیمی سابق خود را ادامه دهد و جام قهرمانی را به عنوان سرمربی بالای سر ببرد یا برای کسب این عنوان باید انتظار بیشتری بکشد و سال‌های آینده برای کسب این عنوان تلاش کند.

دیگر خبرها

  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • با انتخاب یک تلفن سانترال حرفه ای، کسب و کارتان را مدیریت کنید
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد
  • توضیح دانشگاه تهران درباره انتخاب همسر ابراهیم رئیسی به‌عنوان عضو هیات جذب دانشکده علوم خانواده