Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده جنبش حماس در ایران اظهار کرد: ما امروز وظیفه داریم که پروژه مشترک منطقه‌ای را در برابر سلطه صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها طراحی کنیم.

به گزارش ایران اکونومیست، خالد قدومی صبح روز یکشنبه در نشست بین‌المللی «مقاومت اسلامی؛ رمز پیروزی حق بر باطل» که از سوی مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها به مناسبت روز مقاومت اسلامی و سالگرد پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه علیه رژیم صهیونیستی در دانشگاه علم و صنعت برگزار شده بود با گرامیداشت یاد شهدای جنگ ۳۳ روزه غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی تصریح کرد: این جنگ و تحولات آغاز مسیر پیروزی ما و زوال و نابودی صهیونیست‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که رزمندگان مقاومت اسلامی در منطقه مولفه‌های جنگ با رژیم صهیونیستی را ترسیم و طراحی کرده‌اند، افزود: در همین چارچوب جریان مقاومت درجنگ ۳۳ روزه لبنان و همچنین دیگر جنگ‌ها در فلسطین طی مدت اخیر توانسته در برابر متجاوزان به پیروزی برسد و نبرد ما تا آزادی کامل فلسطین و بیرون‌ راندن متجاوزان از سرزمین‌مان ادامه دارد.

خالد قدومی با اشاره به ضرورت وحدت بین گروه‌های مختلف مقاومت در منطقه در بخشی دیگر از صحبت‌های خود به تحولات در فلسطین و کرانه باختری اشاره کرد و گفت: شاهد یک بیداری جدید در کرانه باختری هستیم. شاهد یکپارچگی و وحدت در مناطق مختلف فلسطین هستیم و این موضوع بعد از نبرد سیف‌القدس بیش از گذشته خود را نشان داده است.

نماینده حماس در تهران در ادامه با بیان این‌که ما اکنون یک وظیفه مهم داریم و آن این است که پروژه مشترک منطقه‌ای را در برابر سلطه صهونیست‌ها و آمریکایی‌ها طراحی می‌کنیم، گفت: در این زمینه لازم است که ما احترام نیروهایی که در منطقه نقش‌آفرین و روبه پیشرفت هستند نگه داریم و آنها را شریک کنیم تا بتوانیم در برابر طرح‌های دشمنان برای جهان اسلام بایستیم در همین چارچوب شراکت و همکاری بین مردم منطقه برای جلوگیری از دخالت بیگانگان بسیار مهم است.

قدومی همچنین بر اهمیت داشتن وحدت رویه در برابر دشمن مشترک (رژیم صهیونیستی) تاکید کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: جنبش حماس ، نشست مقاومت اسلامی؛ رمز پیروزی حق بر باطل

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جنبش حماس رژیم صهیونیستی مقاومت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای وزیر خارجه انگلیس : ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!

وزیر خارجه انگلیس با طرح ادعاهایی علیه ایران، گفت اسرائیل باید از راه‌حل ۲ دولتی حمایت کند.

به گزارش ایسنا، دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت «پیشنهاد سخاوتمندانه‌ای» برای آتش‌بس ۴۰ روزه در غزه در مقابل آزادی اسرا اسرائیلی وجود دارد.

طبق گزارش الجزیره، وی مدعی شد: ایران با حمایت از حماس در غزه و حوثی‌های یمن (انصارالله) و حزب‌الله لبنان موجب بی‌ثباتی در منطقه می‌شود.

این ادعا در حالی است که انگلیس به همراه آمریکا بارها به خاک یمن حمله کرده‌اند و از حامیان رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی در غزه بوده‌اند.

ایران هم بارها اعلام کرده نیروهای مقاومت در منطقه بر اساس منافع کشورهای خود، به مبارزه علیه اشغالگری آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.

کامرون که در ریاض صحبت می‌کرد، ادامه گفت: اسرائیل باید از راه‌حل ۲ دولتی حمایت کند زیرا این امر در طولانی مدت به سودش خواهد بود. راه‌حل ۲ دولتی در طولانی مدت امنیت اسرائیل را تضمین خواهد کرد.

اخیرا نیز «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا توافق آتش‌بسی که به حماس پیشنهاد شده را «بسیار سخاوتمندانه» توصیف کرد و گفت حماس باید هرچه سریع‌تر درباره آن تصمیم‌گیری کند.

او مدعی شد که حماس در میان غیرنظامیان مخفی می‌شود و پایان‌نیافتن جنگ غزه به این دلیل است که حماس سلاح‌های خود را کنار نگذاشته، اسرا را آزاد نکرده و خود را تسلیم نکرده است!

بلینکن همچنین مدعی شد که اجرای راهکار ۲ دولتی در مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی و همچنین عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو و کشورهای منطقه «بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس» خواهد بود.

او همچنین با طرح این ادعا که حماس تنها مانع حصول توافق آتش‌بس در جنگ غزه است، گفت سران جنبش مقاومت فلسطین باید هرچه سریع‌تر درباره پیشنهادی که به آن‌ها شده تصمیم‌گیری کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیس اپوزیسیون رژیم اسرائیل به امارات می‌رود
  • گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است
  • حماس: اگر ارتش اسرائیل وارد رفح شود شکست سختی می‌خورد
  • با طرح پیشنهادی جدید اسرائیل، توافقی در کار نیست
  • السنوار درخشان‌ترین استراتژیست منطقه است
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس : ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • کامرون: ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید