Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@15:54:35 GMT

زیرساخت‌های تأمین آب در ری نیاز به بازسازی دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۶۹۱۷

زیرساخت‌های تأمین آب در ری نیاز به بازسازی دارد

مدیرعامل آبفای منطقه ۶ تهران گفت: زیرساخت‌های تأمین آب در ری نیاز به بازسازی دارد و صدور پروانه‌های ساختمانی متعدد و افزایش جمعیت مصرف کننده باعث دشواری تأمین منابع آبی شهرها و روستاهای جنوب تهران شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، حسن حقیقی صبح امروزدر نشست خبری با اصحاب رسانه حامی آب و فعال در حوزه آب و فاضلاب با اشاره به قدمت زیرساخت‌های آب منطقه اظهار داشت: این زیرساخت‌ها نیاز به بازسازی دارد و طرح جامع آبرسانی در دستور کار ما قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تلاش‌های شبانه روزی مجموعه آبفای منطقه 6 تهران در زمینه خدمات رسانی به مشترکان و کارهای انجام شده در بخش توسعه و بازسازی خطوط و شبکه توزیع اشاره کرد و افزود: اولویت‌ما برای آبرسانی و رفع مشکلات در تمام مجموعه جنوب تهران و شهرستان ری است و هیچ نقطه‌ای از شهرستان از برنامه‌های ما جدا نیست و در یک سال گذشته خدمات بسیار ارزشمندی در سطح منطقه به ویژه روستاها انجام شده است.

حقیقی با بیان اینکه بیش از 80 درصد شبکه فاضلاب شهرستان ری به شبکه فاضلاب شهری متصل است گفت: شهرستان ری بیشترین آمار مشترک فاضلاب در کل شهر تهران را دارد و تقریبا جایی نداریم که به شبکه فاضلاب شهری تهران وصل نباشد.

نماینده شهرکرد در مجلس: پروژه تامین آب شرب نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری سرعت می‌گیردبهره‌گیری از پساب برای تغذیه آبخوان‌ها در استان اصفهانشبکه‌های آب و فاضلاب محله‌های کوی ملت و دوهزار بندرعباس اصلاح و بازسازی می‌شود

 مدیرعامل آبفای منطقه 6 تهران با اشاره به اینکه باید در باقرشهر و فشافویه شبکه دفع فاضلاب و تصفیه خانه احداث کنیم گفت: البته اجرای این طرح‌ها به حداقل پنج سال زمان و بیش از 300 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در کوتاه مدت امکان جذب و تأمین این مقدار اعتبار میسر نیست.

حقیقی آمار انشعابات غیر مجاز  را در سطح روستاهای شهرستان  بسیار بالا دانست و تصریح کرد: برخورد با این معضل نیاز به همکاری و مشارکت همه ارگان ها به ویژه شما اصحاب رسانه و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها دارد.

مدیرعامل آبفای منطقه 6 تهران در پایان با اشاره به شرایط سخت تأمین منابع آبی برای شهرها و روستاهای جنوب تهران خاطرنشان کرد: حجم و تعداد پروانه های ساختمانی و ساخت و سازها در سطح شهرستان بسیار بالاست و ظرفیت‌های تأمین آب برای این حجم جمعیت در صورت ساکن شدن بسیار مشکل است و آینده روشنی پیش بینی نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آبفای منطقه زیرساخت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخم معدن کاری بر پیکر شاهوار

دریافت 41 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تخریب‌های وسیع در شاهوار، تأمین کننده آب و زیستگاه وحوش تاکنون مسئولان کشوری فراوانی را به شهرستان شاهرود کشانده است امروز شاهوار میزبان معاون سازمان حفاظت از محیط زیست بود.

گله‌های کل و بز در این فیلم به خوبی دیده می‌شود. انفجارهای معدنی سبب شده بود تا مدت‌ها این کل و بزها از منطقه فراری باشند حالا بعد از تعطیلی موقت معدن آرامش به منطقه تاحدودی بازگشته است اما دغدغه و نگرانی بزرگ مردم این است که این معدن هرگز به صورت کامل بسته نشده است مطالبه مردم تعطیلی کامل معدن مخرب شاهوار است زیرا این منطقه مهمترین تأمین کننده آب و حیات در شهرستان شاهرود است.

کد خبر 6094977

دیگر خبرها

  • شرایط و مفاد پیشنهاد جدید مصر برای آتش بس در غزه چیست؟
  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • زخم معدن کاری بر پیکر شاهوار
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد