Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@07:12:48 GMT

ثبت نام در دوره آموزشی بیزینس کوچینگ دانشگاه تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۷۲۱۷

ثبت نام در دوره آموزشی بیزینس کوچینگ دانشگاه تهران

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، به طور کلی برخورداری از برنامه ریزی و راهبرد های مناسب ضامن موفقیت یک کسب و کار است. بی شک نظم دهی به امور یک کسب و کار و تعیین برنامه ها از مشکلات آینده جلوگیری می کند و در افزایش سطح درآمد نقش بسزایی ایفا می نماید.

انسان به صورت ذاتی به آگاهی، روشنایی و ابهام زدایی تمایل دارد و از پا نهادن در میدان رقابت اجتناب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیزینس کوچینگ اشاره گر حرکت فرد از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب است.

اگر به دنیای اطراف نگاه کنید، متوجه خواهید شد که جهان متشکل از وقایع غیر قابل پیش بینی است که می تواند زندگی خصوصی، عاطفی و شغلی انسان را تحت تاثیر قرار دهد.

در دوره های بیزینس کوچینگ اصل هایی در اختیار دانش پژوهان قرار می گیرد که به صاحبان مشاغل در راستای حرکت در مسیر دستیابی به اهداف و شناسایی توانایی ها کمک شایانی می کند. در واقع بیزینس کوچینگ حاوی تجارب و دانش های قدرتمند در حوزه کسب و کار است که به صاحب یک بیزینس در خصوص مواجه با چالش های رو به رو کمک شگرفی می نماید.

در پاسخ به سؤال بیزینس کوچینگ چیست باید بگوییم که اصطلاح بیزینس کوچینگ حاکی از مربی کسب و کار دارد و ارائه دهنده استراتژی های جامع درباره بیزینس مرتبط است.

مربی کسب و کار موظف است بعد خلاقانه صاحبان کسب و کار را فعال نماید و آن ها را برای مقابله با حوادث غیر قابل پیش بینی آماده سازد. زمانی که مشکلات و نقاط ضعف کسب و کار آشکار شد، موعد طراحی برنامه های هدفمند فرا می رسد.

اغلب صاحبان کسب و کار تحت تاثیر تنش های زندگی شخصی در عرصه شغلی دچار مشکل می شوند. شرکت در دوره بیزینس کوچینگ می تواند به آن ها راهکار های ایجاد تعادل میان تنش های زندگی خصوصی و محل کار را آموزش دهد.

جالب است بدانید که بیزینس کوچینگ به مثابه ی یک محرک صاحب کسب و کار را در مسیر عملی سازی برنامه ها هدایت می نماید.

معرفی دوره بیزینس کوچینگ در دانشگاه تهران

دانشگاه تهران دوره بیزینس کوچینگ را به عنوان یک دوره کامل و علمی برای کلیه صاحبان کسب و کار های کوچک و متوسط برگزار می کند.

مراحل اساسی دوره بیزینس کوچینگ شامل آشنا سازی و ایجاد ارتباط، هدف گذاری، مهارت آموزشی، پروژه شخصی، پشتیبانی دانش پژوه و تجزیه و تحلیل خروجی ها می شود.

اصلی ترین مخاطبین دوره بیزینس کوچینگ دانشگاه تهران فارغ التحصیلان مقطع دکتری و دوره های DBA هستند. علاوه بر این مدیران ارشد و رهبران سازمان های دولتی و خصوصی، کارآفرینان و مدیران استارت اپ ها، مدرسان و مشاوران در حوزه مدیریت می توانند در دوره مربی کسب و کار شرکت نمایند.

دانش پژوهان می توانند با شرکت در این دوره از تجارب بهترین اساتید در حوزه کسب و کار و روان شناسان ایران بهره مند گردند.

دانشگاه تهران با هدف آسان سازی شرایط شرکت در دوره بیزینس کوچینگ آن را به سه روش های حضوری، آنلاین و نیمه حضوری برگزار می کند. علاوه بر این، دانشگاه تهران با در نظر گرفتن شرایط مدیران پرمشغله امکان برگزاری کلاس ها در پایان هفته را میسر ساخته است.

جالب است بدانید دانش پژوهان می توانند در طول دوره دانش پذیری دانشگاه تهران در همایش های تخصصی رایگان حضور پیدا کنند.

دانشگاه تهران در پایان دوره بیزینس کوچینگ گواهینامه رسمی را به دانش آموختگان دارای حداقل نمره قبولی ارائه می سازد. این گواهینامه از جانب دانشگاه تهران به صورت دو زبانه و با هلوگرام صادر می گردد و از قابلیت استعلام آنلاین برخوردار است.

علاوه بر این، گواهینامه دانشگاه تهران فاقد نیاز به ترجمه است و دارای مهر تایید دادگستری است.

برخی از مباحث آموزشی و سرفصل های مهم دوره بیزینس کوچینگ دانشگاه تهران

مدیریت شبکه سازی

تفکر انتقادی

مهارت های حل مسئله و تصمیم گیری

مدیریت زمان

اصول مذاکره و فنون متقاعد سازی

مهارت های ارتباطی

برندسازی

دانش استراتژی و ذهن استراتژیست

مقابله با استرس و فشار های روانی

پرسونال برندینگ

هوش جمعی هماهنگ

شناسایی ریسک های بالقوه و بالفعل

اسامی برخی از اساتید دوره بیزینس کوچینگ دانشگاه تهران

دکتر رضا پورحسین: رئیس دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران

پروفسور سعید خزایی: پدر علم آینده پژوهی ایران

مهندس وحید محمدی: مشاور ارشد و مدرس در عرصه مشتری مداری، فروش و بازاریابی

دکتر کیوان کیان: مدرس دوره های حقوق کسب و کار و اصول و فنون مذاکره

مهندس علیرضا نخجوانی: بنیان گذار هلدینگ دایا

پروفسور بیژن خرم: پدر علم تفکر سیستمی

دکتر مهدی کنعانی: تحلیل گر ارشد بازار های مالی و قائم مقام اسبق صندوق صنایع و معادن

دکتر احمدرضا نخجوانی: عضو هیئت مدیره گروه شرکت های شاتل

دکتر حمید محمدی پور: دارای مدرک دکتری مدیریت بازرگانی

دکتر لیلا افضلی: عضو انجمن روان شناسی ایران

دکتر افضل السادات حسینی: عضو هیئت علمی و دانشیار دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران

دکتر محمدرضا جباری: دارای مدرک دکتری تخصصی روان شناسی از دانشگاه تهران و رئیس موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

نحوه ثبت نام در دوره آموزشی بیزینس کوچینگ دانشگاه تهران

در صورتی که به تحقیق و پژوهش در علوم مدیریت علاقه مند هستید و خواستار کسب راهبرد و تکنیک های نوین مربیگری می باشید، جزو واجدین شرایط برای ثبت نام در دوره آموزشی بیزینس کوچینگ قرار دارید.

یکی از پیش نیاز های اصلی برای ورود به دوره بیزینس کوچینگ شرکت در مصاحبه حضوری است. در واقع دانشگاه تهران در وهله نخست ارزیابی شناختی و بینشی را اجرا می کند و در نهایت مصاحبه بالینی تشخیصی را عملی می سازد.

برای ثبت نام در دوره آموزشی بیزینس کوچینگ دانشگاه تهران می توانید به وب سایت رسمیvla.ir مراجعه کنید. همچنین در صورت نیاز به مشاوره می توانید با تیم مشاوره دانشگاه تهران از طریق شماره ی ۳۸۵۹۵۱۰۲۱-۲۲ ارتباط برقرار نمایید.

توجه داشته باشید که دانش پژوهان در طول دوره توسط حامیان مورد پشتیبانی قرار می گیرند و اشکالات آن ها از طریق ارائه فایل های صوتی، متنی و آموزشی حل و فصل می گردد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5562902

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه تهران کسب و کار محیط کسب و کار ایران بازار تهران قیمت خرده فروشی قیمت مرغ قیمت خودرو قیمت گوشت قیمت مسکن کسب و کار شهر تهران قیمت میوه گوشت قرمز بازار خودرو آپارتمان گوشت مرغ خرید و فروش مسکن دوره بیزینس کوچینگ دانشگاه تهران دانش پژوهان کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم

ایسنا/هرمزگان سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران با حضور بیش از ۳۰ تن از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش ایسنا؛ مجید فرهادی سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان این مطلب، اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی ایجاد آمادگی برای مدیران سازمان جهت کاهش آسیب‌های ناشی وقوع حوادث غیرقابل پیش‌بینی و بروز خطرات و سوانح و بحران‌های مختلف بود.

وی ادامه داد: مبانی و مفاهیم مدیریت بحران، لجستیک، ارزیابی سانحه، مدیریت و فرماندهی، آشنایی با مخاطرات مختلف، حمایت‌های روانی، مدیریت جست و جو و نجات، مدیریت عملیات امداد و آشنایی با قوانین حوزه امداد و نجات با رویکرد عملیاتی از مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.

فرهادی گفت: مدیریت بحران مفهومی است که سازمان‌ها بیش از هر زمانی به آن می پردازند و دولت‌ها نیز برای کاهش شدت و اثر مخاطرات خود، از مباحث مربوط به مدیریت بحران بهره می‌گیرند.

بنا بر این گزارش، بهزاد پورمحمد، معاون مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران به عنوان مدرس در نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قلع و قمع ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سامان
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • دیدگاه اساتید دانشگاه تهران درباره تحول در علوم انسانی
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد