Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@18:56:20 GMT

تکذیب فوت ۵ نفر بر اثر گزش نیش عقرب در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۷۲۲۵

تکذیب فوت ۵ نفر بر اثر گزش نیش عقرب در هرمزگان

فرماندار ویژه شهرستان میناب، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و شورای روستای چاهنان جان باختن ۵ هم وطن در بخش سندرک بر اثر عقرب گزیدگی طی روز‌های اخیر را تکذیب کردند.

به گزارش تسنیم، از شب گذشته اخباری در فضای مجازی مبنی بر هجوم عقرب‌ها به روستای چاهنان از توابع بخش سندرک میناب منتشر و دست به دست میشود که موجب بهت و حیرت و وحشت مردم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین زمینه با مجید سلحشور فرماندار ویژه شهرستان میناب گفتگو کردیم که وی صراحتا این مسئله را تکذیب کرد و گفت: از صبح امروز به دنبال انتشار برخی اخبار مبنی بر جان باختن ۵ نفر بر اثر نیش عقرب، مسئله را مورد بررسی قرار دادیم.

وی افزود: فوت ۵ نفر بر اثر گزش عقرب کذب بوده و به هیچ وجه صحت ندارد در روستای چاهنان تنها ۱۲ مورد گزش عقرب گزارش شده که هیچکدام خوشبختانه فوت نشده‌اند، در این مدت تنها یک زن فوت شد که شبکه بهداشت اعلام کرد این جان باخته نیز سابقه گزش به وسیله نیش عقرب نداشته است.

فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: از ابتدای سال تاکنون در بخش سندرک ۱۳۵ مورد گزش عقرب داشتیم که یک نفر فوت شد.

فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز با رد ادعای جان باختن ۵ نفر بر اثر عقرب گزیدگی گفت: از شهرستان میناب و بخش سندرک از سوی مراکز درمانی و بهورزان روستایی گزارشی مبنی بر فوت افراد به وسیله نیش عقرب نداشته‌ایم.

وی افزود: شاید فردی که مصاحبه کرده مجموع فوتی‌ها در چندسال گذشته را مطرح کرده، اما در حال حاضر ما گزارشی مبنی بر جان باختن افراد با عقرب گزیدگی نداشته‌ایم، البته به محض اطلاع یک تیم نظارتی و کارشناسان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی به منطقه اعزام شدند تا وضعیت را بررسی کرده و گزارش خود را ارائه دهند.

نوروزیان گفت: در مراکز درمانی سرم عقرب به میزان کافی وجود دارد و فرد با هر نوع عقربی مورد گزش قرار گیرد با همان سرم قابل درمان است و از این جهت مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: روستای چاهنان هر ساله با شخم زدن زمین‌ها با هجوم عقرب‌ها مواجه است و امسال با توجه به شرایط بارش‌ها این وضعیت بدتر شده و عقرب‌های بیشتری وارد روستا شده‌اند.

نوروزیان ادامه داد: روز دوشنبه گزارش جامع کار‌شناسان اعزامی به دست ما خواهد رسید و این مسئله از طریق رسانه‌های رسمی به شکل مطلوب‌تری اطلاع رسانی خواهد شد.

علی اخلاصی عضو شورای روستای چاهنان نیز با تکذیب جان باختن ۵ نفر بر اثر عقرب گزیدگی در حال حاضر گفت: موارد فوتی مربوط به سالیان متوالی است و در سال‌های گذشته سالانه یک نفر بر اثر نیش عقرب جان خود را از دست داده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: عقرب شهرستان میناب عقرب گزیدگی ۵ نفر بر اثر جان باختن ۵ بخش سندرک نیش عقرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد

روابط عمومی برج میلاد، اخراج کارکنان این مجموعه را تکذیب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط‌عمومی برج میلاد با صدور اطلاعیه‌ای هرگونه ادعاهای مطرح شده درباره جذب 2ماهه یا اخراج نیروهای خود را تکذیب کرد.

چراغ‌های برج میلاد، پل طبیعت و گنبد مینا خاموش می‌شوند

در متن این اطلاعیه آمده است:

با توجه به انتشار این خبر در برخی رسانه‌ها و طرح ادعاهای صورت گرفته در خصوص اخراج نیروهای کار شرکت برج میلاد تهران، این شرکت ضمن اعلام کذب بودن مطالب منتشر شده موارد ذیل را جهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌دارد:

1. جذب نیروی انسانی در برج میلاد پس از اخذ مجوزهای لازم از شهرداری تهران و در چارچوب قوانین و مقررات و طی شدن فرایندهای قانونی صورت می‌گیرد و هر گونه جذب و شرایط آن از طریق روابط عمومی شرکت به صورت شفاف اطلاع‌رسانی خواهد شد.

2. در ماه‌های اخیر هیچ فراخوانی جهت جذب منتشر نشده است. مطالبی مانند جذب موقت افراد برای کار موقت 2 ماهه شب عید، اساساً کذب و زاییده تخیلات نویسنده مطلب است.

3. طبق روال دائمی، کلیه حق و حقوق همکاران شاغل در شرکت برج میلاد به طور کامل پرداخت شده است.

4. در ماه‌های اخیر هیچ گونه اخراج یا تعدیل حتی یک نفر از همکاران خدوم این شرکت انجام نگرفته است.

5. بدیهی است برج میلاد حقوق قانونی خود برای پیگیری قضایی رسانه‌های منتشرکننده اکاذیب را محفوظ می‌داند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آبان ماه ایستگاه پایانی جهت تکمیل بیمارستان‌های بندرعباس و میناب
  • ارتقای تخت‌های بیمارستانی هرمزگان در دستور کار دولت
  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • کشف ۲۲ کیلوگرم شیشه در میناب
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • تکذیب وجود آرسنیک در آب سد تالوار همدان
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد