Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران از انتشار فراخوان  بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون خبر داد و گفت: مرحله استانی این جشنواره در مازندران برگزار می شود.          
به گزارش خبرنگارآریادرساری :مدیرکل این کانون در جلسه شورای فرهنگی استان با اعلام انتشار فراخوان  بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و آغاز به کار دبیرخانه  مرحله استانی این رویداد در مازندران به شیوه نامه ابلاغی این جشنواره اشاره داشت و  گفت: این رویداد بین المللی با شعار «قصه، صدای زندگی است» در سه بخش‌ رقابتی، غیر رقابتی و علمی  برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
محمد علی یزدان شناس  به برگزاری مرحله‌ی استانی این جشنواره در مازندران ، به بخش‌های این جشنواره اشاره کرد و افزود: بخش «رقابتی» شامل: بخش قصه‌گویی ملی،بخش قصه‌گویی بین‌المللی، بخش قصه‌گویی آیینی‌سنتی، بخش قصه‌گویی زبان اشاره، بخش  قصه‌گویی 90 ثانیه‌ای قصه زندگی من  و بخش پادکست قصه‌گویی خواهد بود.         
وی اظهار داشت: بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی همانند سال پیش با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خود گذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه‌های مختلف زندگی) برگزار خواهد شد و بخش «غیررقابتی» با عنوان «قصه‌گویی برگزیدگان» و بخش‌ «علمی» این رویداد فرهنگی در بخش‌های جستار، مقاله علمی، کتاب و پایان‌نامه/ رساله برگزار می‌شود.      
مدیرکل کانون مازندران با بیان اینکه علاقه‌مندان در حوزه‌های مختلف می‌توانندجهت اطلاعات بیشتر با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام نمایند، از راه اندازی دبیرخانه استانی این رویداد بزرگ در کانون مازندران خبر داد و با اشاره به فرهنگی غنی استان مازندران و آداب و رسوم و سنن این دیار، خطاب به همکاران خود در این اداره کل و مراکز فرهنگی هنری استان ابراز امیدواری کرد؛ ظرفیت‌های لازم برای معرفی و برگزاری هر چه بهتر  این جشنواره در بخش استانی تسهیل شود.     
علاقه‌مندان جهت ارتباط با دبیرخانه استانی  و کسب اطلاعات بیشتر از این جشنواره می توانند  به نشانی: ساری،خیابان رودکی، جنب بوستان کوشاسنگ، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران مراجعه نموده و یا با شماره تلفن : 01133608764 تماس حاصل نمایند.          
آیین اختتامیه بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون همزمان با شب یلدا برگزار خواهد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون برگزار جشنواره بین المللی قصه گویی بخش قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند

فهرست آثار شصت و چهارمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی با حضور ۲ انیمیشن کوتاه ایرانی اعلام شد.

به گزارش ایسنا، انیمیشن‌های «در سایه سرو» ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی و «آبزی» به کارگردانی شیوا صادق اسدی به نمایندگی از ایران در بخش آثار کوتاه شصت و چهارمین جشنواره انیمیشن انسی در کشور فرانسه انتخاب شدند.

در بخش مسابقه انیمیشن‌های بلند جشنواره انسی ۲۰۲۴ نیز آثاری چون «در جنگل عجایب»، «جریان»، «روح کت آنزو»، «رنگ‌های درون»، «با ارزش‌ترین محموله»، «خاطرات یک خرچنگ»، «وحشی‌ها»، «قایقی در باغ»، «خیالی»، «طوفان» و «منظره» پذیرفته شده‌اند.

سال گذشته انیمیشن کوتاه «یونیفورم ما» ساخته یگانه مقدم در شصت و سومین دوره جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی فرانسه موفق به کسب جایزه بهترین انیمیشن کوتاه اول شد. 

جشنواره انیمیشن انسی سال ۲۰۲۴ از تاریخ ۹ تا ۱۵ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۰ تا ۲۶ خرداد) در فرانسه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود