Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از عضویت 40 هزار جوان در جمعیت هلال احمر استان خبر داد و گفت: جوانان در بخش‌های مختلف هلال احمر فعالیت می‌کنند.

قاسم قریب آبادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان به مناسبت هفته خبرنگار ضمن حضور در دفتر ایسنا با سردبیر و تحریریه این رسانه دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در این دیدار با گرامیداشت هفته خبرنگار، اظهار کرد: ایسنا خبرهای هلال احمر را به خوبی پوشش می‌دهد و این هفته فرصت مغتنمی برای قدردانی از زحمات خبرنگاران این رسانه است.

قاسم قریب آبادی، رویکرد ایسنا را انقلابی دانست و افزود: هلال احمر مردم پایه است و پایه اصلی این نهاد را مردم به ویژه جوانان تشکیل می دهند.

وی تاکید کرد: اعتقادم این است که نیروهای هلال احمر بندگان برگزیده خداوند هستند چراکه جایی که زنده ماندن مردم در حوادث گوناگون به ثانیه‌ای وابسته است نیروهای هلال احمر برای نجات آنها وارد میدان می شوند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه در روایات آمده اگر خداوند بنده‌ای را دوست داشته باشد کار مردم را به وی می‌سپارد، تاکید کرد: موقع بحران حتی قوی ترین و ثروتمندترین افراد نیز نیازمند کمک هستند و از این جهت معتقدم که نیروهای هلال احمر بندگان برگزیده خداوند هستند و خدمت رسانی به مردم خود یک توفیق است.

قریب‌آبادی با اشاره به اینکه خدمات هلال احمر صرفاً مربوط به یک حوزه نیست، تصریح کرد: هلال احمر در بخش های مختلف حوادث آتش سوزی، سیل، زلزله، گمشدگی، تصادفات و غیره نقش آفرینی می کند.

وی از عضویت 40 هزار جوان گلستانی در هلال احمر گلستان خبر داد و یادآور شد: جوانان عضو هلال احمر در بخش های مختلف فرهنگی، علمی، پژوهشی، روانشناسی، ازدواج، اعتیاد و غیره فعالیت می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه داروخانه هلال احمر قوی‌ترین داروخانه کشور است، بیان کرد: هلال احمر هزینه درمان مراجعه‌کنندگان با توان مالی ضعیف را تا سقف 30 درصد و گاهی اوقات تا 70 درصد پرداخت می‌کند.

قریب‌آبادی با اشاره به اینکه بسیاری از مراکز فیزیوتراپی و پایگاه های امداد و نجات هلال احمر و امثال آن توسط خیرین ساخته می شود، افزود: خوشبختانه خیرین در بخش‌های مختلف همراهی خوبی با ما دارند.

وی در ادامه به افزایش حوادث ناشی از سقوط از ارتفاع در فصل تابستان اشاره کرد و یادآور شد: در سه روز گذشته سه سقوط از ارتفاع در گلستان گزارش شد که به مردم توصیه می‌کنیم هنگام رفتن به کوهنوردی نکات لازم را رعایت کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کوهنوردی جمعیت هلال احمر گلستان كوهنوردي گلستان ايسنا هلال احمر مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان بخش های مختلف قریب آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، سیدعلی حجتی اظهار کرد: طرح یاس بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خودامدادی و دگر امدادی در بین مددجویان (دختران ۳۰ تا ۴۰ سال مجرد) زیر حمایت کمیته امداد اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: در این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.
استان اردبیل از جمله ۱۰ استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی به شمار می‌رود و هر از گاهی بروز حادثه‌هایی مانند زمین لرزه، رانش زمین، سیل، خشکسالی، صاعقه، طوفان، سرمازدگی، برف سنگین، سرما و یخبندان شدید خسارت و تلفاتی برجای می‌گذارد.
این استان ۵۰ هزار امدادگر آموزش‌دیده برای بکارگیری در حوادث احتمالی غیرمترقبه دارد.

دیگر خبرها

  • ادامه جستجو برای یافتن «یسنا»
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده