Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@00:14:29 GMT

پرسپولیس بدون اسپانسر مقابل ذوب آهن ظاهر شد!

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۷۷۸۵

پرسپولیس در اولین بازی خود در لیگ 22 بدون حامی مالی به میدان رفت

همان طور که پیش تر خبر دادیم، پرسپولیس مقابل ذوب آهن اسپانسر نداشت.

به گزارش طرفداری، چند روز قبل از آغاز لیگ از وضعیت حامی مالی باشگاه پرسپولیس خبر داده و نوشتیم با وجود جلسات متعددی که رضا درویش با مدیران اسپانسر فصل قبل برگزار کرده اند، هنوز توافق نهایی در خصوص همکاری مجدد انجام نشده و این احتمال می رود سرخ ها در اولین بازی خود مقابل ذوب آهن نیز بدون اسپانسر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش بینی که به واقعیت پیوست و پرسپولیس روز قبل در حالی از کیت رسمی خود پرده برداری کرد که نام هیچ اسپانسری روی پیراهن سرخ ها حک نشده بود. موضوع زمانی جالب تر شد که پرسپولیسی ها با وجود استفاده از کیت جدید خود در بازی اول فصل، اسپانسری روی پیراهن نداشتند تا مشخص شود هنوز موانع برای ادامه همکاری باشگاه پرسپولیس با حامی مالی اش رسما مرتفع نشده است.

جالب اینکه در زمان گرم کردن، شاگردان یحیی از کاورهایی استفاده کردند که روی آن اسپانسر فصل قبل (ایرانسل) دیده شد اما چون هنوز قراردادی با ایرانسل به شکل رسمی امضا نشده، پرسپولیس عملا بدون اسپانسر پا به رقابت های فصل جدید گذاشت.

 

اخبار داغ 

نادر محمدی، مدافع اخراجی ذوب آهن: داور اصلا نمی خواست من را اخراج کند / شلوغ کاری پرسپولیسی ها باعث اخراجم شد نادری: یک مدیر استقلالی با من تماس گرفت؛ فضای بی اخلاقی و کم معرفتی در فوتبال ایران حاکم شده است برلوسکونی: کریستیانو رونالدو در مونتزا؟ بازیکنان بزرگ به تیم های تازه صعود کرده نمی آیند اولی هونس: نحوه بازی بایرن مونیخ، قلبم را به خنده می‌اندازد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۷۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن

 در هفته‌های گذشته در لیگ برتر جدال جالبی میان گرافیست‌های باشگاه‌های مختلف برپا شده و طرحی که منتشر می‌شود می‌تواند راهی برای کری خوانی باشد.

سپاهان نیز در این زمینه سابقه داشت و پیش‌تر برای بازی پرسپولیس از بازیکنان سابق سرخپوشان که در آن مقطع سپاهانی بودند استفاده کرد تا بازار کری‌ها در فضای مجازی داغ بشود.

در شرایطی که امسال هم بازیکنان زیادی در دو تیم هستند که سابقه پوشیدن پیراهن رقیب را دارند، اما این‌بار سپاهان پوستر روز بازی را به دور از کری خوانی طراحی کرد.

سپاهان با استفاده از نماد‌های دو شهر اصفهان و تهران فقط به اطلاع رسانی از زمان این بازی پرداخت تا حساسیتی در این خصوص به وجود نیاید.

دیگر خبرها

  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • واکنش سپاهان به رفتار هواداران پرسپولیس
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • (ویدئو) ظاهر جالب یک هوادار خانم پرسپوليس
  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال