Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع راست تیم فوتبال پیکان معتقد است فوتبال ایران به مربیانی مثل مجتبی حسینی نیاز دارد. - اخبار ورزشی -

دانیال جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد تیمش برابر ملوان در هفته اول لیگ برتر گفت: این برای ما بسیار مهم بود که در هفته اول برنده از زمین خارج شویم. ملوان هم تیم خوبی است، ولی ما در این بازی برتر از تیم حریف بودیم و خوشحالم که سه امتیازی مهم را گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد گل زیبایی که در این بازی به ثمر رساند، تصریح کرد: هر بازیکنی گل زدن را دوست دارد و من هم خوشحالم که اولین گل پیکان را در لیگ امسال به ثمر رساندم. این گل را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم و دوست دارم در بازی‌های بعدی باز هم برای تیمم گل بزنم و بازیکن تأثیرگذاری باشم.

جهانبخش با ابراز رضایت از کار کردن با مجتبی حسینی اظهار داشت: تیم ما بدون شک کم‌هزینه‌ترین تیم در لیگ برتر است و پیکان جوان‌های خوبی دارد که می‌خواهند خودشان را نشان دهند. میدان دادن به بازیکنان جوان شجاعت می‌خواهد که مجتی حسینی این فاکتور را دارد. حسینی از لحاظ فنی جزو بهترین مربیان ایران است و فوتبال ایران به وجود چنین مربیانی نیاز دارد.

لیگ برتر فوتبال| پیکان با برد استارت زد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ملوان بندرانزلی پیکان تهران ملوان بندرانزلی پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۷۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟

آفتاب‌‌نیوز :

سهمیه ایران در این فصل از رقابت‌های لیگ نخبگات آسیا ۱+۲ خواهد بود. از همین‌رو تیم‌های اول و دوم این فصل از لیگ برتر می‌توانند سهمیه مستقیم حضور در این رقابت‌ها را کسب کنند.

شایعاتی مبنی بر اینکه سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان در اختیار تیم سوم لیگ‌برتر قرار می‌گیرد و قهرمان جام حذفی به سطح دوم لیگ قهرمانان صعود می‌کند شنیده می‌شد، اما مسعود روشنک مسئول جام حذفی فوتبال ایران بعد از قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها به صورت رسمی اعلام کرد که قهرمان این فصل از رقابت‌های جام حذفی به پلی‌اف لیگ نخبگان صعود می‌کند.

با این تفاسیر تیم سوم لیگ برتر فوتبال به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد