Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای درخصوص ضوابط و مقررات خروج از کشور بدون نیاز به سپردن وثیقه برای مشمولان غیرغایب سربازی اعلام کرد: «در راستای ارائه تسهیلات به مشمولان غیرغایب متقاضی زیارت عتبات عالیات در ماه‌های محرم و صفر به ویژه راهپیمایی اربعین حسینی، این دسته از عزیزان در صورت نداشتن غیبت سربازی می‌توانند بدون نیاز به پرداخت وثیقه و با ثبت درخواست خود به صورت اینترنتی در این سفر معنوی شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: 

خبر خوب رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا به مشمولان سربازی

کلیه مشمولان غیرغایب که قصد حضور در این مراسم پرشکوه را دارند باید در محدوده زمانی هشتم مرداد ماه تا پنجم مهرماه مصادف با اول محرم الحرام تا پایان ماه صفر، از طریق سامانه sakha.epolice.ir نسبت به ثبت درخواست خروج از کشور اقدام کنند.

در این اطلاعیه شرایط کلی مشمولان برای شرکت در این سفر معنوی به شرح ذیل اعلام می شود:

-دانش آموزان،دانشجویان و طلاب حوزه علمیه دارای معافیت تحصیلی

- مشمولان فارغ التحصیل در مهلت تعیین تکلیف وضعیت خدمتی.

- مشمولان غیر غایب که درخواست معافیت های پزشکی، کفالت و موارد خاص در حال بررسی دارند.

- مشمولان غیر غایب دارای معافیت موقت پزشکی و کفالت در مدت اعتبار معافیت موقت .

- مشمولان دارای برگ آماده به خدمت بدون غیبت تا 15 روز مانده به تاریخ اعزام به خدمت .

- متقاضیان کارت های المثنی معافیت و پایان خدمت در صورت وجود سابقه، ثبت و تأیید درخواست در سامانه وظیفه عمومی.

- متعهدین خدمت که تعهد آنان در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) ثبت شده و توسط سازمان وظیفه عمومی تایید شده است.

- سربازان حین خدمت بدون نیاز مراجعه به معاونت های وظیفه های عمومی می توانند از طریق حفاظت اطلاعات یگان محل خدمت به منظور شرکت در این مراسم معنوی مجوز خروج از کشور دریافت کنند

در این اطلاعیه آمده است:با توجه به حذف ویزا برای سفر زیارتی اربعین، ثبت نام در سامانه سماح برای تمامی زائرین اربعین الزامی است.

 لازم به ذکر است: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق کانال سازمان در سروش به نشانی khabaresarbazi@ ازآخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.»

کد خبر 697833 منبع: فارس برچسب‌ها عتبات سربازی سربازی - مشمولان ماه محرم - اربعین عراق ماه محرم سربازی - سازمان وظیفه عمومی ناجا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: عتبات سربازی سربازی مشمولان ماه محرم اربعین عراق ماه محرم سربازی سازمان وظیفه عمومی ناجا سازمان وظیفه عمومی مشمولان غیرغایب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۷۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم فرخ‌زاد، شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صاحبان کسب‌وکار علاوه بر این‌که می‌توانند با ورود به درگاه ملی مجوزها نسبت به اخذ شناسه یکتا اقدام کنند، از امروز تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، می‌توانند در ساعات اداری با مراجعه به اتاق اصناف شمیرانات و بخشداری‌های لواسانات و رودبارقصران، از خدمات میز خدمت نیز در این زمینه بهرمند شوند.‌

براساس این گزارش‌، شناسه یکتا پروانه کسب کدی منحصر به فرد است که برای مجوز فعالیت کسب و کارها و فعالان صنفی صادر می شود.

هدف از ارائه این کد، حذف مجوزهای کاغذی و الکترونیکی شدن صدور جواز کسب است. بنابراین تمامی فعالان اقتصادی که در رسته‌های شغلی و حوزه‌های مختلف صنعتی، خدماتی، سیاحتی و غیره فعالیت دارند، باید در اسرع وقت این کد را دریافت و استعلام شناسه یکتا جواز کسب را انجام دهند.

کد خبر 6093654

دیگر خبرها

  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات
  • حذف معافیت مشمولان ۳۵ ساله و دارای دو فرزند
  • معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟