Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین بر این اساس، سایت ۱۹۰۸ هلند خبر داد «هنک فریزر» سرمربی تیم اوترخت علاقه مند است علیرضا جهانبخش وینگر و مهاجم ایرانی تیم فاینورد را جذب کند.

فاینورد در حال حاضر بازیکنان خوبی در پست جهانبخش دارد و به نظر می‌رسد کاپیتان تیم ملی ایران امسال هم در فاینورد نیمکت نشین باشد. به نوشته این سایت، فاینورد می‌داند که انتقال جهانبخش حتی به صورت قرضی به تیم اوترخت، می‌تواند راه حل خوبی برای همه طرف‌های این ماجرا ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جهانبخش با امیدهای زیادی از لیگ برتر انگلس به لیگ هلند برگشت اما بازگشت او، چندان موفقیت‌آمیز نبوده است. نه تنها جهانبخش بعد از مدت‌ها نیمکت‌نشینی در برایتون در لیگ برتر انگلیس افت کرده، که کادر فنی تیم جدید او هم چندان به او اعتقاد کامل ندارد. این در حالی است که فصل گذشته، برخی کارشناسان از این که جهانبخش خیلی مورد استفاده قرار نمی‌گرفت انتقاد می کردند. جهانبخش در بازِ‌های پیش فصل هم عملکرد خوبی داشته و در چند بازی گلزنی کرده است. 

زمان نقل و انتقالات لیگ هلند ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد و جهانبخش در صورت تمایل به جدایی از فاینورد تا این زمان مهلت دارد تصمیم گیری کند.

همچنین وب سایت voetbalprimeur هلند ضمن انعکاس خبر علاقه اوترخت به جهانبخش اعلام کرد که فاینورد تاکنون پیشنهادی دریافت نکرده است.

کد خبر 697837 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم عليرضا جهانبخش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم عليرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۷۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد

 


در حالی که پس از جدایی حمید مطهری از جمع مربیان کادرفنی برخی از رسانه‌ها اعلام کردند قراراست به زودی افشین قطبی کار خود را در کادرفنی تیم ملی آغاز کند، این خبر از سوی مهدی حاج باقر تایید نشد.

در این راستا حاج باقر ضمن اعلام دلخوری افشین قطبی از شایعاتی که برخی رسانه‌ها به آن پرداخته‌اند، تصریح کرد: امیر قلعه‌نویی حسن نیت خود را در خصوص همکاری قطبی در کادرفنی تیم ملی اعلام کرده است و قطبی هم صراحتا ضمن تشکر از این مساله، اعلام کرده است همواره دوست دارد به فوتبال ایران کمک کند، اما این مساله که به تازگی از سوی برخی رسانه‌ها در خصوص اضافه شدن قطبی به کادرفنی تیم ملی برسر زبان‌ها افتاده است، صحت ندارد و در صورت تکرار، به شکل قانونی این مساله را پیگیری می‌کنیم.

وی تاکید کرد: حضور قطبی به کادر فنی به شکلی که این رسانه مطرح نموده، به هیچ وجه مورد تایید قطبی و آقای قلعه‌نویی نیست.

tags # تیم ملی فوتبال ایران ، افشین قطبی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • آیندهوون فاتح لیگ هلند شد
  • آه و افسوس جهانبخش: توپ لعنتی کجا رفت!
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت؛ واقعی یا کیک؟
  • برای بیست و پنجمین بار می‌گویم، از لیورپول نپرسید
  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد