Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@18:09:32 GMT

وزير نيرو: برطرف کردن کدورت آب زمان بر است

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۷۹۶۶

خبرگزاری آریا-وزیر نیرو گفت: تصفیه خانه بهداشتی و مدرن شهرکرد تا ماه آینده به بهره برداری می رسد تا آب با کیفیت بالا و پایدار در اختیار مشترکان قرار گیرد و طرح ایجاد استخر ته نشینی کدورت در چشمه کوهرنگ بزودی راه اندازی می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای محرابیان در سفر به شهرکرد  افزود: برطرف کردن کدورت آب زمان بر است و میزان ورودی آب از چاه ها افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای محرابیان گفت: سیلابهای اخیر 20 استان را درگیر و برای زیرساختهای  آب و برق مشکلاتی بوجود آورده است.
 وزیر نیرو ادامه داد: با توجه به اینکه 50 درصد از آب آشامیدنی چهارمحال وبختیاری از چشمه کوهرنگ تامین می شد و سیلابهای اخیر سبب گل آلود شدن آب این چشمه شده است مشکلاتی برای تامین آب آشامیدنی در استان بوجود آورده است.
وی افزود: تصفیه خانه ای در مسیر چشمه کوهرنگ و شبکه مصرف وجود ندارد و همین امرخللی در تامین آب بوجود آورده است.
آقای محرابیان اضافه کرد: با تلاش های تیم های  آبفا کدورت آب از 4 هزار به 616 رسیده است. این آب کدر وارد تصفیه خانه می شود و بعد از تصفیه با کدورت 5 وارد شبکه آبرسانی می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد

وزیر خارجه عربستان سعودی با اشاره میزان ویرانی‌های به بار آمده در غزه، گفت که سازمان ملل متحد زمان باسازی غزه را ۳۰ سال برآورد می‌کند.

به گزارش فارس، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، در گفت‌وگویی که در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض برگزار شد، خواستار حل و فصل کامل مسئله فلسطینیان شد.

وزیر خارجه عربستان سعودی ابتدا اشاره کرد که سازمان ملل متحد بازسازی نوار غزه را ۳۰ سال برآورد می‌کند و سپس گفت که باید برای وضعیت فلسطینیان راهکار کاملی ارائه شود.

یک کارشناس ارشد سازمان ملل متحد نیز اخیرا اعلام کرد فرایند آواربرداری و خنثی‌سازی بمب‌های منفجرنشده در غزه حدود ۱۴ سال به طول می‌انجامد.

فیصل بن فرحان در ادامه اضافه کرد که نمی‌توان وضعیت فلسطینیان در کرانه باختری را نادیده گرفت و برای تشکیل کشور فلسطین فرایندی معتبر و بدون‌بازگشت نیاز است.

او همچنین گفت که ریاض و واشنگتن عملا به تکمیل توافق‌هایی دوجانبه که دقیقا به آن اشاره نکرد، نزدیک شده‌اند.

دیگر خبرها

  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • بازدید وزیر نیرو از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت برق باغستان کرج و چهارباغ
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • جاسوسان صنعتی - باد آورده