Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: فداکاری‌ها، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس اثر بالایی در سایر نقاط جهان ایجاد کرده است و حقانیت راه شهدا به دلیل همین اخلاص، ایثار و از خود گذشتگی آنان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،در قالب سلسله دیدار‌های مسئولان استان قم با خانواده معظم شهدا به مناسبت کنگره شش هزار و نود شهید استان قم آیت‌الله اعرافی و مسئولان کنگره ملی شهدای استان ظهر امروز با خانواده شهیدان زارعی و مهرنژاد دیدار و از آنان تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار‌ها با حضور مسئولان استانی تا زمان برگزاری کنگره ملی 6090 شهید استان قم در آبان ماه ادامه خواهد داشت.

آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در این دیدار اظهار داشت: ارزش کار رزمندگان دفاع مقدس به دلیل اخلاص، سختی و دشواری جنگ با اثرگذاری بالا در نقاط مختلف دنیا قابل مشاهده است.

دیدار استاندار قم با خانواده شهیدان جعفری‌نیاامام جمعه کرمان: 2 جریان مقدس و ارزشی مرقد و مکتب شهید سلیمانی در کرمان باید مورد توجه قرار گیردامام جمعه زنجان: مردم زنجان در عزاداری سرور و سالار شهیدان(ع) سنگ تمام گذاشتند

وی افزود: فداکاری‌ها، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس اثر بالایی در سایر نقاط جهان ایجاد کرده است و حقانیت راه شهدا به دلیل همین اخلاص، ایثار و از خود گذشتگی آنان است.

مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه خون شهدا انعکاس دهنده پیام اسلام، انقلاب و قیام عاشورای حسینی است، گفت: این افتخار شهدای دفاع مقدس کشورمان است که پرچم دین و معارف اسلام در تمام کشور‌های دنیا به اهتزاز در آمده است.

علی اکبر خوش گفتار مقدم، رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم نیز در این دیدار گفت: تاکنون 7 عنوان کتاب در تیراژ 3 هزار جلد در مورد زندگی نامه شهدا به چاپ رسیده است.

وی بیان کرد: ساخت سریال در خصوص زندگی شهید زین الدین با همکاری موسسه اوج و صدا و سیمای مرکز قم در دست پیگیری و اقدام قرار دارد.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم خاطرنشان کرد: تولید فیلم، مستند زندگی نامه شهدا، کتاب، تبلیغات محیطی، ساخت تندیس شهدا و نصب بنر و تصاویر شهدا در سطح شهر تا زمان برگزاری کنگره شهدا در استان مورد توجه است.

انتهای پیام/452/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفاع مقدس کنگره ملی استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۸۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان گفت: بهره‌گیری از زندگینامه شهدای بین‌المللی استان مانند شهید سید رضی موسوی چاشمی نیز ضرورت دارد تا برای کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان مدنظر باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاستگذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: بهره‌گیری از زندگینامه شهدای بین‌المللی استان مانند شهید سیدرضی موسوی چاشمی نیز ضرورت دارد تا برای کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان مدنظر باشد.

وی افزود: در بحث برگزاری این کنگره، تولید آثار و محتوا، سریال و فیلم سینمایی ویژه شهدا باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها با یک دید وسیع استانی استفاده کرد.

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی شهید محمود اخلاقی، شناسنامه جنگ استان سمنان نیز از دیگر موارد ارزشمندی است که جزو آثار و تولیدات کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان خواهد بود.

مطیعی با اشاره به اینکه جریان تیم فوتبال آزادی سمنان در کشور بی‌نظیر است، تصریح کرد: بیش از نیمی از اعضای تیم فوتبال آزادی به شهادت رسیدند، زندگی هرکدام از این شهدا جایگاه وسیعی دارد و در این سریال به آن پرداخته خواهد شد.

کد خبر 748452

دیگر خبرها

  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود