Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@12:39:17 GMT

گل‌محمدی: در اصفهان بدشانس بودیم

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۸۱۱۶

گل‌محمدی: در اصفهان بدشانس بودیم

سرمربی پرسپولیس گفت: در بازی دیروز زدن گل اول مهم بود ولی بدشانس بودیم و ذوب‌آهن به هدفش رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ یحیی گل‌محمدی درباره بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: در مجموع بازی خوبی بود. هدف ما کسب سه امتیاز بود و کنترل بازی را هم در دست داشتیم‌. گردش توپ خوبی داشتیم ولی در عین حال تیم حریف تمرکز دفاعی بالایی داشت و دنبال این بود که حداقل امتیاز را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در این بازی‌ها زدن گل اول خیلی مهم است. وقتی حریف این گونه دفاع می‌کند ممکن است موقعیت‌های زیادی به دست نیاید و باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم. البته بدشانس هم بودیم و دو توپمان به تیر خورد و موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که گل‌ نشد. در مجموع بازیکنان تلاش خودشون را کردند ولی در کسب سه امتیاز موفق نبودیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: در شروع لیگ با توجه به اینکه بازیکنان به طور صددرصد در شرایط بازی نیستند همه تیم‌ها از لحاظ هماهنگی و بدنی مشکل دارند. ذوب‌آهن وقتی 10نفره شد فقط یک هدف داشت که گل نخورد و به هدفش هم رسید.

گل‌محمدی درباره بازی بعدی با فولاد گفت: باید ریکاوری خوبی داشته باشیم و به سرعت آماده شویم برای بازی بعد که اولین بازی خانگی ماست. باید از امتیاز میزبانی بتوانیم استفاده کنیم.

 انتهای پیام // 

سرمربی پرسپولیس درباره جذب یورگن لوکادیا هم گفت: او بازیکن کارنامه‌داری است و امیدواریم با شرایط خوبی به تمرینات اضافه شود و بتواند به تیم کمک کند. اطلاع زیادی از شرایط تمرینی او نداریم. فکر می‌کنم آخرین بازی‌ای که کرده ۱۰۰ روز پیش بوده و اطلاعات زیادی نداریم که در این مدت چطور تمرین کرده است ولی امیدواریم آماده به تمرینات اضافه شود.

انتهای پیام // 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس ذوب آهن یحیی گل محمدی سرمربی تمرکز دفاعی لوکادیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۸۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مدت‌هاست که گوشزد می‌کنم ما وضعیت خوبی نداریم و کاهش انگیزه ما در بازی باعث شده که آنچنان که باید نتوانیم امتیاز کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، رضا عنایتی شامگاه -سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت- در نشست خبری بعد از بازی با تیم شمس‌آذر اظهار کرد: مدت‌هاست که گوشزد می‌کنم ما وضعیت خوبی نداریم و کاهش انگیزه ما در بازی باعث شده که آنچنان که باید نتوانیم امتیاز کسب کنیم.

وی اضافه کرد: تیم شمس آذر از تاکتیک مهم خود یعنی استفاده از توپ‌های بلند در این بازی استفاده کرد و انگیزه بالای بازیکنان موجب شد که سه امتیاز بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: در این بازی دقیقه ۹۰ گل زدیم و دقیقه ۹۲ گل خوردیم که نشان می‌دهد ما تمرکز کافی نداشتیم، به هر حال بازی همیشه یکسان پیش نمی‌رود و روزهای خوب و بد وجود دارد.

عنایتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به وضعیت داوری بازی اشاره کرد و گفت: نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم، چون می‌دانم که مباحث به حاشیه رانده می‌شود، به هر حال من ۲۰ دقیقه کنار زمین ساکت بودم و سعی کردم صحبت نکنم، اما خب بعضی مواقع شرایطی پیش می‌آید که امکان سکوت وجود ندارد.

وی درباره تنشی که بین او و دقیقی سرمربی شمس آذر ایجاد شده بود، عنوان کرد: همیشه شرایط بازی به گونه‌ای است که باید طرف مقابل خودت را آنالیز کنی تا ببینی با چه کسی بازی می‌کنی، تنش‌ها نیز اتفاق می‌افتد، اما خوب آخر بازی این من بودم که به سمت دقیقی رفتم و کینه‌ای از کسی نداریم.

کد خبر 749544

دیگر خبرها

  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد